Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Публікація Стратегія і тактика медіапланування(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена МиколаївнаПублікація Емоційний аспект реклами під час війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ведеріс, Д. С.; Кітченко, Олена МиколаївнаПублікація Напрямки розвитку асортиментної політики підприємств ринку спецій та прянощів(2023) Яковлєв, Д. Ю.; Кітченко, Олена МиколаївнаПублікація Вибір маркетингової стратегії на стадії бізнес-планування(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Кітченко, Олена МиколаївнаПублікація Аналіз продукту та цільової аудиторії як ключові елементи концепції маркетинг-мікс(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Кітченко, Олена Миколаївна; Гринькова, О. К.Публікація Використання стратегій просування в інтернет-маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Кітченко, Олена Миколаївна; Ахапкіна, Катерина ВолодимирівнаПублікація Нативна реклама: переваги та недоліки(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Ібрагімов, Теймур НатіковичПублікація До питання оцінки основних шляхів енергозабезпечення підприємств(НТУ "ХПІ", 2010) Кітченко, Олена МиколаївнаПублікація Психологія реклами(НТУ "ХПІ", 2015) Девиченко, А. М.; Кітченко, Олена МиколаївнаПублікація Проведення маркетингових досліджень для підприємств роздрібної торгівлі(НТУ "ХПІ", 2016) Борисюк, О. Ю.; Кітченко, Олена Миколаївна