Публікація:
Розвиток методів позиціонування товару на ринку

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Полтавський державний аграрний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Обгрунтовано, що позиціювання товару дозволяє відрізнятися від конкурентів, завоювати лояльність аудиторії та підвищити рівень її утримання. Ретельно продумана стратегія позиціонування товару допомагає підприємству побудувати чіткий образ бренду в голові споживача та зайняти своє місце на ринку. Саме це мотивує клієнтів купувати продукти підприємства, навіть не замислюючись.

Опис

Ключові слова

позиціонування, маркетинг, ринок, ефективність, попит, пропозиція, підприємства

Бібліографічний опис

Шаповал В. С. Розвиток методів позиціонування товару на ринку / В. С. Шаповал,, О. П. Косенко, П. Г. Перерва // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах фнституційних змін : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., [27 жовтня 2022 р.] / орг. ком.: Н. Канцедал [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 1149-1151.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced