Публікація: Розвиток методів позиціонування товару на ринку
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
Обгрунтовано, що позиціювання товару дозволяє відрізнятися від конкурентів, завоювати лояльність аудиторії та підвищити рівень її утримання. Ретельно продумана стратегія позиціонування товару допомагає підприємству побудувати чіткий образ бренду в голові споживача та зайняти своє місце на ринку. Саме це мотивує клієнтів купувати продукти підприємства, навіть не замислюючись.
Опис
Ключові слова
позиціонування, маркетинг, ринок, ефективність, попит, пропозиція, підприємства
Бібліографічний опис
Шаповал В. С. Розвиток методів позиціонування товару на ринку / В. С. Шаповал,, О. П. Косенко, П. Г. Перерва // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах фнституційних змін : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., [27 жовтня 2022 р.] / орг. ком.: Н. Канцедал [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 1149-1151.