Освіта як чинник соціалізації особистості у філософському дискурсі
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті аналізуються погляди Є. Дюркгейма, Д. Дьюї, А. Щюца та К. Манхейма як засновників філософії освіти. Особлива увага приділяється визначенню ними соціальної сутності освіти та її взаємозв’язку із соціалізацією особистості. Стверджується, що на підґрунті поглядів даних вчених та на основі поєднання інституціонального, функціонального та соціокультурного підходів до аналізу освіти можливе створення нової сучасної філософської парадигми освіти у суспільстві, що трансформується.
The article analyzes the ideas of Emile Durkheim, John Dewey, А. Schutz and K. Mannheim as the founders of the philosophy of education. Particular attention is paid to their definition of social essence of education and relationship education socialization. It is alleged that, using the ideas of these scholars, by combining institutional, functional is the socio-cultural approaches to the analysis of education can create a new paradigm of modern education for transforming society.
The article analyzes the ideas of Emile Durkheim, John Dewey, А. Schutz and K. Mannheim as the founders of the philosophy of education. Particular attention is paid to their definition of social essence of education and relationship education socialization. It is alleged that, using the ideas of these scholars, by combining institutional, functional is the socio-cultural approaches to the analysis of education can create a new paradigm of modern education for transforming society.
Опис
Ключові слова
виховання, філософія освіти, соціальна сутність освіти, соціокультурний підход, суспільство, education, socialization, philosophy of education
Бібліографічний опис
Шанідзе Н. О. Освіта як чинник соціалізації особистості у філософському дискурсі / Н. О. Шанідзе // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 191-198.