Освіта та освітяни: династичний принцип передачі професійних соціокультурних чинників
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У запропонованій статті ми продовжуємо висвітлювати важливість династичного принципу передачі професійних педагогічних соціокультурних чинників, які поєднують завдання збереження професійних надбань з висвітленням історії педагогіки на прикладі вчительських родин в країні. Також метою є постановка, аналіз можливостей футурологічної науки на прикладі освітянської діяльності.
In the proposed article, we will continue to highlight the importance of the principle of dynastic transfer of professional skills that connect job preservation of professional skills with lighting the history of education on an example of teacher’s families in the country. Also, the aim is to set futurology and analysis capabilities on the example of teaching.
In the proposed article, we will continue to highlight the importance of the principle of dynastic transfer of professional skills that connect job preservation of professional skills with lighting the history of education on an example of teacher’s families in the country. Also, the aim is to set futurology and analysis capabilities on the example of teaching.
Опис
Ключові слова
педагогіка, футурологія, філософія освіти, futurology, philosophy of education
Бібліографічний опис
Годзь Н. Б. Освіта та освітяни: династичний принцип передачі професійних соціокультурних чинників / Н. Б. Годзь // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 219-225.