Публікація:
Менеджмент та маркетинг на ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.

Опис

Ключові слова

конспект лекцій, туристичний бізнес, економічний потенціал, гостинність, попит, кон'юнктура ринку, сегментація ринку, регуляторні механізми ринку, туристичне споживання

Бібліографічний опис

Менеджмент та маркетинг на ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 37 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49553.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в