Особливості міжнародного маркетингу в умовах глобалізації

Ескіз

Дата

2020

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Анотація

Комплаенс-программа – это универсальная, признана международным сообществом система противодействия комплаенс-угрозам и управления комплаенс-рисками, которая обеспечивает соответствие деятельности предприятия требованиям государственных органов, саморегулируемых общественных и других организаций, соответствие нормам права, правилам, рекомендациям, положением и стандартам, регламентирующих деятельность промышленного предприятия.

Опис

Ключові слова

міжнародна діяльність, ефективність, підприємства, індивідуалізація

Бібліографічний опис

Кобєлєва Т. О. Особливості міжнародного маркетингу в умовах глобалізації / Т. О. Кобєлєва, К. М. Сокол, Л. П. Гарник // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 198-200.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в