Публікація:
Effectiveness of promoting sales of products in social media

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Луцький національний технічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

It has been proven that the Internet is not just a global network, but an effective method of influencing the consumer, which attracts more and more users every year. And, as a result, attracts consumers of goods and services, we are talking about those companies that use Internet marketing tools in their activities.

Опис

Ключові слова

social networks, product promotion, efficiency, marketing, industrial enterprises

Бібліографічний опис

Kosenko O. Р. Effectiveness of promoting sales of products in social media / O. Р. Kosenko, A. E. Yu. Peredrii, P. G. Pererva // Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 15 грудня 2022 р. = The actual problems of social and economic systems management : proc. of the 8th Intern. sci.-practical conf., December 15, 2022. – Луцьк : ЛНТУ, 2022. – С. 196-199.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в