Публікація: Theoretical essence of innovative marketing
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Луцький національний технічний університет
Анотація
It is proposed to understand the marketing of innovations as activities aimed at finding new directions and ways of using the company's potential, developing new products and technologies on this basis, and promoting them to the market in order to more effectively meet the needs of consumers. way than competitors, thereby making a profit and providing conditions for long-term survival and development in the market.
Опис
Ключові слова
innovative marketing, theoretical essence, methodology, technology, market, components
Бібліографічний опис
Theoretical essence of innovative marketing / N. P. Tkachova[et al.] // Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 15 грудня 2022 р. = The actual problems of social and economic systems management : proc. of the 8th Intern. sci.-practical conf., December 15, 2022. – Луцьк : ЛНТУ, 2022. – С. 211-213.