Публікація:
Theoretical essence of innovative marketing

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Луцький національний технічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

It is proposed to understand the marketing of innovations as activities aimed at finding new directions and ways of using the company's potential, developing new products and technologies on this basis, and promoting them to the market in order to more effectively meet the needs of consumers. way than competitors, thereby making a profit and providing conditions for long-term survival and development in the market.

Опис

Ключові слова

innovative marketing, theoretical essence, methodology, technology, market, components

Бібліографічний опис

Theoretical essence of innovative marketing / N. P. Tkachova[et al.] // Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 15 грудня 2022 р. = The actual problems of social and economic systems management : proc. of the 8th Intern. sci.-practical conf., December 15, 2022. – Луцьк : ЛНТУ, 2022. – С. 211-213.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в