Публікація:
Маркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингу

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Систематизовано ключові напрями антикризового маркетингу. Наведені кількісні та якісні показники ефективності маркетингових досліджень, які доцільно застосовувати у межах діагностики маркетингової діяльності підприємства.

Опис

Ключові слова

маркетингова діагностика, антикризовий менеджмент, антикризовий маркетинг, превентивний маркетинг

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Маркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингу / Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 745.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced