Публікація:
Evaluation of the effectiveness of marketing innovations

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

The versatility and variability of various methodological approaches to the assessment of the marketing innovation activity of enterprises necessitates a comprehensive approach to determining the dynamics of innovation processes based on one of the integral criteria, which can be an indicator of the innovative activity of marketing. enterprise activity. Therefore, the development of methodical approaches to the evaluation of the economic efficiency of marketing innovations and the justification of the choice of the strategy of innovative development of the enterprise is relevant.

Опис

Ключові слова

innovative activity, marketing, demand formation, sales promotion, performance evaluation

Бібліографічний опис

Tkachova N. P. Evaluation of the effectiveness of marketing innovations [Electronic resource] / N. P. Tkachova, P. G. Pererva // Сучасні підходи до креативного управління економічними процесами : матеріали 14-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 квітня 2023 р. / Нац. авіаційний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2023. – С. 302-306. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65812.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в