Публікація: Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період.
Дата
2023
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
WSEH
Анотація
Досліджено ризики, які виникають при застосуванні чат-ботів, ризики використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльності, ризики співпраці з інфлюенсерами, ризики нативної реклами, ризики відеомаркетингу, маркетингові ризики у соціальних мережах
Опис
Ключові слова
маркетингові ризики, поведінка споживачів, маркетингові інструменти, цифровий маркетинг
Бібліографічний опис
Ларка Л. С. Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період [Electronic resource] / Л. С. Ларка // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). – [E-edition]. – Bielsko-Biala : WSEH, 2023. – P. 231-233.