Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

WSEH

Анотація

Досліджено ризики, які виникають при застосуванні чат-ботів, ризики використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльності, ризики співпраці з інфлюенсерами, ризики нативної реклами, ризики відеомаркетингу, маркетингові ризики у соціальних мережах

Опис

Ключові слова

маркетингові ризики, поведінка споживачів, маркетингові інструменти, цифровий маркетинг

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період [Electronic resource] / Л. С. Ларка // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). – [E-edition]. – Bielsko-Biala : WSEH, 2023. – P. 231-233.