Публікація:
Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період.

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

WSEH

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Досліджено ризики, які виникають при застосуванні чат-ботів, ризики використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльності, ризики співпраці з інфлюенсерами, ризики нативної реклами, ризики відеомаркетингу, маркетингові ризики у соціальних мережах

Опис

Ключові слова

маркетингові ризики, поведінка споживачів, маркетингові інструменти, цифровий маркетинг

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період [Electronic resource] / Л. С. Ларка // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). – [E-edition]. – Bielsko-Biala : WSEH, 2023. – P. 231-233.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced