Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетинговою діяльністю як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах євроінтеграції
    (ТОВ Видавництво "Точка", 2021) Маковоз, Оксана Сергіївна; Коц, Я. Р.
    Розглянуто сутність, зміст та особливості формування і успішної реалізації маркетингової стратегії на вітчизняних підприємствах в умовах інтенсифікації євроінтеграційних процесів як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління конкурентоспроможністю підприємства в параметрах VUCA
    (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2021) Маковоз, Оксана Сергіївна; Крайня, Діана Русланівна
    Охарактеризовано генезис поняття конкурентоспроможність підприємства. Досліджено управління конкурентоспроможністю підприємства в параметрах VUCA. Доведено що конкурентоспроможність в умовах VUCA-світу слід оцінювати через стратегічну гнучкість та потенціал управління знаннями на підприємстві.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування системи управління економічним потенціалом як стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (2020) Маковоз, Оксана Сергіївна
    У статті досліджено та охарактеризовано існуючі підходи до визначення поняття економічного потенціалу. Автором запропоновано власне визначення економічного потенціалу підприємства як сукупності його можливостей, зумовлених наявністю певної системи ресурсів і компетенцій, створювати максимальний результат, який зумовлено стратегією підвищення конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто процес підвищення конкурентоспроможності за рахунок розвитку економічного потенціалу, що потребує управління та застосування стратегічного підходу підприємством. Запропоновано формування системи управління потенціалом підприємства з урахуванням виконання завдання забезпечення керованості процесів та оцінки реалізації стратегічних цілей. Безпосередньо під системою мається на увазі спосіб поєднання складових частин (компонентів) для якнайкращого виконання суб’єктами функцій управління шляхом дотримання стратегії та забезпечення конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Публікація
    Фактори інвестиційної стратегії в системі підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (2021) Маковоз, Оксана Сергіївна; Крайня, Діана Русланівна; Обуховський, Олександр Васильович
    У статті проведено аналіз факторів інвестиційної стратегії як важливої складової підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах турбулентної економіки. Охарактеризовано інвестиційну привабливість, що являється основою для створення інвестиційної стратегії, розглянуто її фактори, які впливають на розробку інвестиційної стратегії. В основу роботи закладено розгляд інвестиційної стратегії підприємства як розробка довгострокових цілей розвитку підприємства щодо підвищення конкурентоспроможності. Обґрунтовано синергію факторів інвестиційної стратегії та підвищенням конкурентоспроможності підприємства. Охарактеризовано основі найсучасніші цифрові технології, впровадження яких потребує значних інвестицій, але згодом буде сприяти підвищення конкурентоспроможності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Алгоритм управління економічним захистом підприємств агробізнесу
    (СМП "ТАЙП", 2019) Маковоз, Оксана Сергіївна
    Мета. Метою статті є розгляд та удосконалення інструментарію економічного захисту аграрних підприємств та об’єднань. Методика дослідження. При написані статті використано наукові методи, зокрема: теоретичного узагальнення – для розгляду організаційно-економічного забезпечення економічної безпеки підприємства; синтезу та аналізу – під час систематизації класифікаційних ознак складових інструментів та їх груп за призначенням, за наслідками застосування, за діагностичною та аналітичною базою, за вартісними характеристиками; абстрактно-логічний метод – задля обґрунтування алгоритму управління економічним захистом підприємств агробізнесу. Результати дослідження. Систематизовано класифікаційні ознаки складових інструментів та їх груп за призначенням, за наслідками застосування, за діагностичною та аналітичною базою, за вартісними характеристиками. Обгрунтовано теоретико-методологічне підґрунтя побудови системи економічного захисту підприємств аграрного бізнесу. Розроблено алгоритм управління економічного захисту суб’єкта агробізнесу. Наукова новизна результатів дослідження. Обґрунтовано інструментарій економічного захисту суб’єкта агробізнесу щодо запобігання загроз негативних впливів на економічну безпеку основних функціональних цілей господарської діяльності. Удосконалено типологію інструментарію економічного захисту як компоненти ризик-менеджменту та корпоративного управління аграрних підприємств та об’єднань, що дозволило обґрунтувати пріоритетність інструментів управління ефективністю серед зазначених засобів управлінського впливу на дотримання стану захищеності суб’єкта агробізнесу. Практична значущість результатів дослідження. Впровадження запропонованого алгоритму управління економічним захистом суб’єктів агробізнесу сприятиме підвищенню результативності діяльності підприємств та їх динамічному розвитку. Управлінням загрозами в рамках окресленого алгоритму необхідно розуміти не тільки прийняття рішень, спрямованих на подолання загроз, але і менеджмент, покликаний заздалегідь прогнозувати і запобігати неплатоспроможності аграрних підприємств та протиставляти йому стратегічну програму підвищення конкурентних переваг і фінансового оздоровлення. гармонізація виробничо-комерційної та фінансово-економічної діяльності, а також потенціалу підприємства агропродовольчої сфери сприятиме ефективному економічному захисту.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинговий рейтинг як фактор конкурентоспроможності підприємства
    (Медобори-2006, 2016) Маковоз, Оксана Сергіївна
    Досліджено процес формування маркетингових рейтингів підприємство щодо оцінки успішності їх діяльності. Проаналізовано основні дефініції сутності конкурентоспроможність підприємства, запропоновано основні складові маркетингового рейтингу підприємств щодо оцінки рівня їхньої конкурентоспроможності. Охарактеризовано сучасний стан складання рейтингів підприємств щодо оцінки наявних та виявлення можливих ресурсів.