Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7570

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kmmm

Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних" заснована в 2002 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", забезпечує підготовку бакалаврів і магістрів за проектно-орієнтованою освітньою програмою за напрямом науки про дані "DataScience".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 1 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 15 кандидатів наук: 10 – технічних, 4 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 3 співробітників мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Дефініція "математична культура" з точки зору різних підходів до її формування під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія"
    (Глухівський національний педагогічний університет ім. Олександра Довженка, 2013) Дубініна, Оксана Миколаївна
    У статті проаналізовано вивчення проблемного поля "математичної культури" у філософських, психолого-педагогічних та культурологічних дослідженнях. Досліджено компоненти математичної культури особистості з точки зору різних підходів до її формування, а саме акмеологічного, гуманістичного, онтологічного, синергетичного та ресурсного підходів з метою виявлення їх можливостей до формування математичної культури під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія".
  • Ескіз
    Документ
    Деякі аспекти формування професійної компетентності з програмної інженерії у технічному вищому навчальному закладі
    (Кримський гуманітарний університет, 2013) Дубініна, Оксана Миколаївна
    Розглянуто проблему темпів розвитку дидактичних систем програмної інженерії. Це питання нерозривно пов'язане з протиріччям в галузі програмної інженерії, яке полягає в дефіциті фахівців, стійко компетентних в цій галузі. Охарактеризовано дисципліни, які формують базові знання програмного інженера. За допомогою коефіцієнта конкордації Кендалла встановлено та проаналізовано кількісну міру зв’язку між базовими дисциплінами та профільним предметом при вступі. Досліджено можливості застосування кореляційного аналізу для обробки сучасного педагогічного експерименту.
  • Ескіз
    Документ
    Професіограма фахівця в галузі програмної інженерії
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна
    The author works out the software engineer’s professiogram on the basis of competence approach. Taking into account that software engineering is the driving force of economic growth at the current stage of the society development, the necessity of the increased attention to this field specialists training at the higher educational institutions of Ukraine was shown. The article deals with the main activities of specialists in the field of software products industry and identifies the necessary personal qualities and abilities for such specialists from the acmeological point of view. Our study is intended to contribute to a more rational profession selection of future employees by providing them with the opportunity to analyze their own professional and personal qualities, and as a result, to achieve maximum effectiveness of their own work and to be in demand and competitive specialists. According to the author, acquaintance of future specialists with a specialist’s professiogram and the use of its elements in the educational process at a technical college will increase the commitment to achieve a high level of professionalism and to correct the direction of the activity. The history of the profession formation and its importance to the society which are added to the professiograms, are aimed at arousing interest, motivating, and attracting the young people’s attention at such an important stage of life, as the choice of a future profession.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністрування баз даних і управління версіями з теорії і практики циклу математичних дисциплін
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна
    В статті викладено результати розробки та особливості практичної реалізації педагогічної технології, яка стосується адміністрування баз даних і управління версіями з теорії і практики циклу математичних дисциплін студентами, що навчаються за напрямом професійної підготовки "Програмна інженерія". Визначено дидактичні можливості технології по інтенсифікації самостійної роботи студентів. Запропонована технологія є складовою частиною акме-технології формування математичної культури майбутніх фахівців галузі виробництва програмної продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Функції математичної культури інженера
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна
    У статті систематизовано основні функції математичної культури в процесі професійної підготовки та подальшої професійної діяльності інженерів, спираючись на результати дослідження із формування математичної культури студентів у процесі їхньої професійної підготовки за напрямом "програмна інженерія" у вищих технічних навчальних закладах. Виокремлено акмео-прогностичну, аксіологічну, виховну, гносеологічну, диференційну, знаково-комунікативну, інтегративну, нормативну, рефлексивну, розвиваючу, трансляційну функції. Запропоновано формулювання терміну "функції математичної культури" стосовно формування професійної інженерної компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Математична культура в системі професійної підготовки інженерів з програмного забезпечення
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2013) Дубініна, Оксана Миколаївна
    Проаналізовано місце, роль і важливість математичної культури особистості в професійній підготовці фахівців за напрямом "Програмна інженерія" на сучасному етапі розвитку вищої освіти в Україні. Обґрунтовано необхідність посиленої уваги до формування математичної культури майбутніх інженерів індустрії програмної продукції через вимоги сьогодення до модернізації та інтенсифікації навчального процесу на основі особистісного та компетентнісного підходів. Оскільки саме в належним чином сформованій математичній культурі, на наш погляд, криється резерв можливості вдосконалення професійної підготовки студентів ІТ-спеціалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Класифікаційні параметри акме-технології формування математичної культури майбутніх інженерів з програмного забезпечення
    (ТОВ "Щедра садиба плюс", 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна
    Класифіковано параметри акме-технології формування математичної культури майбутніх інженерів з програмного забезпечення електронних пристроїв та автоматизованих систем управління, застосованої при вивченні циклу математичних дисциплін під час професійної підготовки у вищому технічному навчальному закладі.
  • Ескіз
    Документ
    Етапи створення й реалізації акме-технології формування математичної культури студентів за напрямом підготовки "Програмна інженерія"
    (Класичний приватний університет, 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна
    У статті з метою створення технологічного фундаменту підготовки студентів у технічних вищих навчальних закладах, об’єктивно затребуваного сучасним ринком праці, наведено етапи розробки акме-технології формування математичної культури майбутніх інженерів з виробництва програмного забезпечення автоматизованих систем управління та електронних пристроїв. Виокремлено специфічні вимоги до пропонованої акме-технології, визначено основні методологічні підходи, що детермінують провідні принципи організації педагогічного процесу в дидактичному просторі програмної інженерії, методи, застосовувані в ході практичної реалізації акме-технології.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен математичної культури в контексті різноманітних підходів до її формування в умовах інформаційної ери
    (Класичний приватний університет, 2013) Дубініна, Оксана Миколаївна
    У статті проаналізовано вивчення проблемного поля математичної культури у філософських, психолого-педагогічних та культурологічних працях. Досліджено компоненти математичної культури особистості з погляду різних підходів до її формування, а саме аксіологічного, гносеологічного, історичного, компетентнісного та системного, з метою виявлення їх можливостей для формування математичної культури під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія".
  • Ескіз
    Документ
    Суб'єктивні продуктогенні детермінанти формування математичної культури студентів вищих технічних навчальних закладів
    (Донецький національний технічний університет, 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна
    В статті здійснено структурно-функціональний факторний аналіз формування математичної культури особистості в процесі професійної підготовки у вищому технічному навчальному закладі, що дозволило виробити про неї фундоване модельне уявлення. Об'єктивно досліджено фактори, що безпосередньо залежать від суб'єкту навчання та виконано їх ранжування за вагомістю впливу на процес розвитку та формування математичної культури студентів, які навчаються за напрямом професійної підготовки "програмна інженерія". Пропонована модель внутрішніх факторів математичної культури особистості припускає експлікацію процесу формування.