Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
99 результатів
Результати пошуку
Публікація Аналіз результатів маркетингових досліджень товарної групи молочних виробів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Тарасенко, І. Ю.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Вплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет", 2018) Атаманюкова, О. В.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Розробка рекламної кампанії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Зацаринний, Владислав Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Прогнозування доходу промислових підприємств від проведення капіталізації виробництва(Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2019) Райко, Діана Валеріївна; Подрез, Ольга ІванівнаСучасний стан фондів призводе до зниження доходів від реалізації продукції та погіршення екологічної си-туації в регіонах, де працюють промислові підприємства. Покращення фондів здійснюється шляхом капіталі-зації. Дослідження присвячено обґрунтуванню теоретичних основ та практичного забезпечення процесу про-гнозування доходу промислового підприємства від проведення капіталізації виробництва. Відбір головних фак-торів, що впливають на дохід підприємства проводився за допомогою Парето-відсіювання. Розроблено регре-сійну модель прогнозування доходів, яка враховує стан виробничих та природоохоронних фондів, обсяги випу-ску продукції, забруднення природного середовища. Вперше побудовано логічну модель капіталізації фондів та доходів на прикладі коксохімічного виробництва. Запропоновано процес капіталізації виробництва розглядати як інструмент управління розвитком підприємства. На відміну від існуючих моделей прогнозування доходів, враховує позитивний вплив від покращення стану фондів та зниження шкідливих викидів від виробничої діяль-ності. Модель має практичну значимість, оскільки дозволяє оперативно реагувати на зміни факторів та здійс-нювати прогноз доходів за видами продукції.Публікація Організація маркетингового центру(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2008) Поздняковська, О. В.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Суперечності зовнішнього та внутрішнього середовища як джерело розвитку соціально- економічної системи на основі маркетингової діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2008) Моторіна, Е. І.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Загальний підхід до управління рекламною діяльністю(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Кобець, А. Ю.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Аналіз моделей щодо визначення вартості бренду(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Індик, Ю.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Формування системи маркетингових комунiкацiй на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Дорохов, В. А.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Райко, Діана Валеріївна; Дорохов, В. А.