Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Публікація Аналіз результатів маркетингових досліджень товарної групи молочних виробів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Тарасенко, І. Ю.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Райко, Діана Валеріївна; Дорохов, В. А.Публікація Процес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманом(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Райко, Діана Валеріївна; Мороз, Н. А.Публікація Визначення поняття інформаційної взаємодії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Барташ, О. В.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Маркетингові комунікації як інструмент інформаційної взаємодії між підприємством, партнерами, споживачами(Одеський національний політехнічний університет, 2017) Райко, Діана ВалеріївнаПроаналізовано сутність інтегрованих маркетингових комунікацій, уточнено класифікації видів інформаційної взаємодії за новими ознаками – сутність або характер процесу взаємодії, етапи життєвого циклу взаємовідносин, рівень бізнесової привабливості партнера, рівень готовності споживача і стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами за додатковими ознаками – спрямованість на суб’єкт, вид інформаційного простору, готовність споживача, бізнесова привабливість партнера, проаналізовано й удосконалено класифікації видів витрат на маркетингові комунікації підприємства за додатковими ознаками: спрямованість, бізнесова привабливість партнерів та готовність споживача, вид простору, у якому здійснюється комунікаційна взаємодія. Виконано позиціюонування маркетингових стратегій у тривимірному просторі з визначенням видів, інструментів інформаційної взаємодії, видів витрат.Публікація Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства(Сумський державний університет, 2015) Райко, Діана Валеріївна; Лебедєва, Лілія ЕдуардівнаМетою цієї статті є створення розгорнутої концептуальної моделі управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства – підприємство необхідно розглядати як відкриту систему та частину системи «споживач-підприємство-партнер», підґрунтям розвитку якої є маркетинг, управління якого повинно складатися із 5 блоків (інформаційний, організаційний, людських ресурсів, планування, оцінки та контролю), що забезпечують виконання маркетингових функцій на підприємстві, яка на відміну від наявних розробок ґрунтується на забезпеченні безперервного зв'язку підприємства з партнерами, споживачами на основі маркетингових партнерських відносин, вирішенні низки практичних проблем ефективного господарювання за рахунок використання сучасних механізмів маркетингу на засадах інтеграції з менеджментом.Публікація Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності(Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства(ВТД "Університетська книга", 2011) Райко, Діана ВалеріївнаУдосконалено категоріальний апарат теорії розвитку, а саме: визначення поняття розвитку маркетингової діяльності, відмінність якого полягає в акцентуванні уваги на: взаємозв’язок між суб’єктами, які забезпечують ефективність життєдіяльності підприємства, інформаційної взаємодії та на основі вирішення існуючих суперечностей, що виникають в процесі взаємодії підприємства з найвпливовішими суб’єктами внутрішнього середовища, а саме партнерами і споживачами; класифікації суперечностей розвитку з точки зору їх впливу на маркетингову діяльність за додатковими теоретично обґрунтованими й практично значущими ознаками: вид середовища (зовнішні, внутрішні суперечності), рівень складності, можливість розв’язання, першочерговість розв’язання; класифікації чинників, що впливають на розвиток за новими класифікаційними ознаками: природа виникнення, сутність або контекстність перетворень, явність (прояв) процесу.Публікація Організаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства(Хмельницький національний університет, 2011) Ястремська, О. М.; Райко, Діана ВалеріївнаВ роботі удосконалено організаційну структуру департаменту маркетингу на крупному промисловому підприємстві, особливість якої полягає у виокремленні трьох відділів: маркетингових досліджень, розвитку бізнесу та комунікацій, що зумовлюється змістом функцій, які властиві маркетингу як основі розвитку підприємства. Запропонована організаційна структура департаменту маркетингу забезпечує якісне формування та ефективне впровадження маркетингової стратегії в процесі стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства.Публікація Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства(ДП "Укртехінформ" МОН України, 2009) Райко, Діана Валеріївна