Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Публікація Визначення поняття маркетингових комунікацій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Завгороднєва, М.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Визначення поняття привабливості партнерів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Гольц, Т. А.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Визначення поняття інформаційної взаємодії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Барташ, О. В.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Методологічний підхід до оцінювання готовності споживачів(Таврический национальный университет им. В. И. Вернадского, 2009) Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Методологічний підхід до оцінювання конкурентоспроможності підприємства(Донбаська державна машинобудівна академія, 2009) Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Генезис поняття готовності споживачів(Східноукраїнський національний університет, 2009) Райко, Діана ВалеріївнаПроведено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття готовності споживачів; наведено своє визначення, відокремлення в ньому готовності споживачів, яке раніше не використовувалося, як усвідомленої необхідності у споживанні і використанні певної продукції підприємства, яка має споживчу корисність для підвищення ефективності бізнесу споживачів – підприємств та споживчу цінність для фізичних осіб - споживачів науково-технічної продукції підприємства.Публікація Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємств(ВТД "Університетська книга", 2008) Райко, Діана ВалеріївнаУ роботі проаналізовано результати економічної діяльності на прикладі підприємств переробної галузі України та Росії, у тому числі і маркетингової на сучасному етапі існування за допомогою регресійної моделі. На снові результатів опитування керівників з маркетингу було виділено чинники впливу на стратегічне управління діяльністю підприємств: технічні, технологічні, економічні, фінансові, інноваційні, інформаційні та доведено, що вони враховують всі сторони діяльності підприємства в комплексі, а також відбивають інтереси власників, персоналу, споживачів, партнерів, не суперечать інтересам регіону та держави, здійснено оцінку їх впливу за допомогою регресійної моделі. Розроблено багатофакторні регресійні моделі, які характеризують взаємозв’язок результатів діяльності підприємства та показників його маркетингової діяльності, показано залежність прибутку, обсягів реалізації від показників маркетингової діяльності.Документ Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами(ВВП "Мрія", 2009) Заруба, Віктор Яковлевич; Сіренко, О. М.Документ Методи прогнозування рівня попиту(Знання, 2009) Заруба, Віктор ЯковлевичДокумент Кібернетична концепція управління товарною пропозицією промислового підприємства(Донецький національний університет, 2002) Заруба, Віктор ЯковлевичДля більшості українських товаровиробників виявляється актуальним удосконалення стратегії їх менеджменту. Зіставлення кібернетичних принципів управління з відомими моделями менеджменту показує, що між ними існує тісний взаємозв’язок. Кібернетичний підхід у маркетинговому менеджменті дозволяє краще розуміти проблеми розвитку підприємства та визначає орієнтири для їх вирішення.