Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка заходів інформаційно-емоційного впливу на цільові групи щодо підвищення іміджу підприємства
    (НДЦ індустріальних проблем розвитку НАН України; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, 2017) Райко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович; Дробаха, Наталія Олександрівна
    Метою даної статті є розробка заходів інформаційно-емоційного впливу на цільові групи щодо підвищення іміджу підприємства. Проведено теоретичний аналіз для розуміння сучасної та актуальної сутності терміна "імідж підприємства". Запропоновано розглядати взаємозв'язок між іміджем та діяльністю підприємства на засадах маркетингу як філософії управління бізнесу. Підкреслено, що зазначені заходи належать одночасно і до кадрових, і до маркетингових, а отже, поєднують у собі елементи як внутрішнього, так і зовнішнього іміджу підприємства. Своєю чергою, передбачається, що інформаційно-емоційний вплив на цільові аудиторії споживачів здійснюється за допомогою комплексу маркетингових комунікацій, які розділено на дві групи: перші – класичні елементи маркетингових комунікацій, другі – ті, що базуються на залученні Інтернет-технологій та соціального медіа-маркетингу. З огляду на особливу роль виявленої групи заходів запропоновано процес прийняття рішень щодо розробки заходів з підвищення іміджу підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами
    (ВВП "Мрія", 2009) Заруба, Віктор Яковлевич; Сіренко, О. М.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління соціальним потенціалом підприємства
    (Львівський національний університет, 2007) Заруба, Віктор Яковлевич
  • Ескіз
    Публікація
    Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства
    (ВТД "Університетська книга", 2007) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
    Розглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Управлінська концепція іміджбілдінгу
    (ВД "ІНЖЕК", 2011) Заруба, Віктор Яковлевич; Шаша, Олена Ігорівна
    В статті розглянута сутність та специфіка методичних аспектів організації іміджбілдінгу. Проаналізовано структуру іміджу підприємства. Запропонована модель формування іміджу предмету в результаті впливу суб’єктів управління на цільові аудиторії. Розглянуто процес формування уявлення про образ предмету з боку об’єкта, що формує імідж.