Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm
Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".
Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Використання мір близкості на основі коефіцієнтів подібності в задачі розподілу виробничої програми по плановим періодам(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Федоров, Андрій Олексійович; Передрій, Андреа Елізабет ЮріївнаДокумент Лізинг персоналу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Передрій, Андреа Елізабет ЮріївнаДокумент Сучасний стан та інноваційні технології циркулярної економіки в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Передрій, Андреа Елізабет ЮріївнаУ статті проаналізовано економічну сутність циркулярної економіки; що політика України у сфері циркулярної економіки має формуватися і реалізовуватися комплексно в контексті глобальних тенденцій. Проаналізовано нову політику ЄС і політику України у сфері циркулярної економіки. Враховуючи кращі європейські практики, встановлено напрямки переходу Україні від традиційної (лінійної ) економіки до циркулярної економіки. Економіка замкненого циклу або циркулярна економіка (англ. closed-loop economy, circular economy) – модель економічного розвитку, заснована на відновленні та раціональному споживанні ресурсів, альтернатива традиційній, лінійній, економіці. Характеризується створенням нових альтернативних економічних підходів, завданням яких є мінімізація негативного людського впливу на довкілля [1]. Економіка замкнутого циклу (або циркулярна) приходить на зміну традиційної лінійної концепції економіки. У лінійної моделі продукти виробляють, використовують й утилізують (take-make-dispose). А циркулярний підхід заснований на принципі 3-R, і яий перейшв до 10-R [2]. У циркулярній моделі використані матеріали та відходи знову стають сировиною для економіки. Це вирішує проблеми дефіциту природних ресурсів, високих цін на сировину і знижує залежність від імпортованих матеріалів. Глобальна циркулярна економіка дозволить нам задовольнити потреби людей, використовуючи лише 70% матеріалів, які ми зараз видобуваємо та використовуємо, – повернувши людську діяльність у безпечні межі планети. Циклічні рішення, вбудовані в чотири глобальні системи, можуть досягти цієї мети [3].Документ Розвиток методів стимулювання продаж об'єктів інтелектуальної власності(2022) Неруш, Єлизавета Ігорівна; Передрій, Андреа Елізабет Юріївна; Перерва, Петро ГригоровичОбґрунтовано, що комерціалізація результатів інтелектуальної діяльності – це їхнє практичне використання з метою отримання прибутку. Це тривалий та складний процес, який можливий лише за умови тісної взаємодії науки, промисловості та ринку, за інформаційного забезпечення всіх етапів інноваційного циклу, при врахуванні економічних та соціальних факторів появи та використання інтелектуальної власності, а також сучасних тенденцій у бізнесі та економіці, за ефективних маркетингових дослідженнях.Документ Розвиток маркетингової діяльності з використанням латерального маркетингу(Полтавський державний аграрний університет, 2022) Долина, Ірина Володимирівна; Передрій, Андреа Елізабет Юріївна; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Формування критеріїв сегментування туристичного ринку(Уманський національний університет садівництва, 2022) Волченко, Анна Сергіївна; Передрій, Андреа Елізабет Юріївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що сегментація туристичного ринку створює умови для створення конкурентоспроможних туристичних продуктів. Ці умови базуються на дослідженнях попиту, зосереджених на потребах споживачів. Досягти оптимального задоволення потреб споживачів без вивчення попиту на основі сегментації ринку дуже важко; або товар недостатньо задовольняє споживача, або спосіб його пропозиції не забезпечує доступу тим, хто міг би його придбати.Публікація Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці(Рівненський державний гуманітарний університет, 2022) Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Передрій, Андреа Елізабет Юріївна; Перерва, Петро ГригоровичАналіз наукових досліджень про проблему споживчої поведінки дозволяє виділити кілька найпоширеніших теоретико-методологічних підходів: економічний, соціологічний, соціально психологічний, маркетинговий, і навіть аналіз споживчої поведінки у тих поведінкової економіки.Документ Використання міри близькості в задачі розподілу виробничої програми по плановим періодам на основі коефіцієнтів подібності Дейка, Джекарда, Максфедора, Отіаі, Рао, Танімото(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Федоров, Андрій Олексійович; Нотовський, Павло Валентинович; Передрій, Андреа Елізабет ЮріївнаРозподіл виробничої програми багато варіантного виробництва по плановим періодам різної тривалості є актуальним для сучасного виробництва. Специфіка такого виробництва полягає в тому, що з одних і тих деталей, вузлів (складальних одиниць) можна зібрати для задоволення більше числа споживачів безліч модифікацій і типорозмірів виробів. Комплекси робіт по окремим виробам не є ні повторенням один іншого, ні повністю різними, а мають як деяку схожість, так і індивідуальні відмінності, а тривалість виготовлення менше планового періоду. В роботі автори висловили думку, якщо тривалість виробничого циклу менше планового періоду, то конструктивно-технологічні особливості окремих виробів можна не приймати до уваги в задачі розподілу виробничої програми (задачі об`ємно-календарного планування). Це твердження хибне. Використовуючи таку специфіку можна покращити економічні показники такого виробництва, що і показано нами в даній роботі. Об`єднання в окремі планові періоди схожих конструктивно-технологічних виробів підвищує спеціалізацію виробництва в окремі періоди, що зменшує втрати від простою обладнання, підвищує продуктивність праці та зменшує навантаження на операційного менеджера за рахунок зменшення кількості планово-облікових одиниць в кожному періоді. В роботі запропоновані міри близькості на основі відомих коефіцієнтів схожості, бо процес розподілу виробничої програми зручніше алгоритмізувати. Авторами доказано, що запропоновані міри відповідають аксіоматиці Фреше.Документ Методичні вказівки з оформлення індивідуального завдання з дисципліни "Економіка та організація виробництва"(2021) Передрій, Андреа Елізабет ЮріївнаВ умовах ринкової системи господарювання підприємство виступає її основною ланкою. Саме воно визначає ділову активність національного господарства, саме тут відбувається створення продукції, безпосередній зв’язок працівника з капіталом. На підприємстві зосереджені найбільш кваліфіковані кадри, вирішуються питання економного використання ресурсів, застосування високопродуктивної техніки, технології. При цьому підприємства, створюючи робочі місця, забезпечують зайнятість населення, шляхом виплати податків беруть участь в реалізації соціальних програм. "Економіка і організація виробництва" - одна з найважливіших наукових дисциплін, які включено до навчальних планів підготовки студентів різних спеціальностей і напрямків. Під час вивчення курсу "Економіка і організація виробництва" студент ефективно засвоїть курс економіки і управління виробництвом з урахуванням промислової специфіки та технології виробництва. Буде володіти наступними знаннями, що промислове підприємство – складна виробнича система; виробничий процес і принципи його організації; організація виробничого процесу в просторі; організація виробничого процесу в часі; організація потокових методів виробництва; організація конструкторської підготовки виробництва; організація технологічної підготовки виробництва; організація допоміжних цехів і обслуговуючих господарств на підприємстві. Мета розрахункового завдання є поглиблення теоретичних знань з основних положень, понять, законів у галузі економіки та організації виробництва. Розрахункове завдання базується на даних вивчення та узагальнення літературних джерел, статистичних даних, нормативно-правових матеріалів, власного бачення проблеми. Розрахункове завдання включає розробку студентами однієї із запропонованих тем.Документ Методичні вказівки з оформлення індивідуального завдання з дисципліни "Економіка підприємства"(2021) Передрій, Андреа Елізабет ЮріївнаЗ переходом вітчизняної економіки до ринкових відносин з’явилися нові форми і методи ведення господарської діяльності. Підприємствам як суб’єктам господарювання надано значні права і можливості реалізації власних економічних інтересів. Вони самостійно вибирають вид діяльності, складають власну виробничу програму, формують і використовують відповідний ресурсно-виробничий потенціал, забезпечують збут продукції, впроваджують заходи щодо підвищення ефективності господарювання. Забезпечення ефективного функціонування підприємств передбачає залучення до вирішення цих складних економічних завдань висококваліфікованих фахівців. Питання теорії і практики господарювання на рівні підприємства, принципи формування і використання виробничого потенціалу, раціонального ресурсного забезпечення, організації та ефективності господарської діяльності підприємства є предметом такої спеціальної галузі економічних знань, як економіка підприємства. Економіка підприємства - це наука про ефективність виробничої діяльності, шляхи і методи досягнення підприємством найкращих результатів при найменших витратах. Мета розрахункового завдання є поглиблення теоретичних знань з основних положень, понять, законів у галузі економіки підприємства. Розрахункове завдання базується на даних вивчення та узагальнення літературних джерел, статистичних даних, нормативно-правових матеріалів, власного бачення проблеми. Розрахункове завдання включає розробку студентами однієї із запропонованих тем.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »