Кафедра "Управління проєктами в інформаційних технологіях"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3207

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/pm

У 2024 році змінено назву кафедри "Стратегічного управління". Нова назва "Управління проєктами в інформаційних технологіях" (наказ №209Д від 29.05.2024 р.)

За наказом ректора професора Л. Л. Товажнянського в Національному технічному університеті “Харківський політехнічний інститут” у 2000 році була заснована перша в Україні кафедра "Стратегічне управління". Першим її завідувачем став доктор технічних наук Ігор Володимирович Кононенко.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Колектив кафедри має значний досвід консалтингу та проведення тренінгів для бізнес структур та органів влади.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук; 7 кандидатів наук: 6 – технічних , 1 – економічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 21
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо структури та змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра за спеціальністю 122 "Комп'ютерні науки"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гринченко, Марина Анатоліївна; Кононенко, Ігор Володимирович; Лобач, Олена Володимирівна; Копп, Андрій Михайлович; Шуба, Ірина Володимирівна
    Методичні вказівки містять опис вимог до обов’язкової структури та мінімального змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра, студентів, які навчаються за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки» освітньої програми «Комп’ютерні науки».
  • Ескіз
    Документ
    Технологія аналізу проблемних ситуацій та прийняття управлінських рішень
    (2021) Гринченко, Марина Анатоліївна; Пономарьов, Олександр Семенович; Лобач, Олена Володимирівна; Харченко, Алла Олександрівна
    Подано виклад щодо практики управління проєктами у процесі виконання яких час від часу можуть виникати складні проблемні ситуації, які істотно ускладнюють діяльність проєктної команди і вимагають деяких змін. Всі ці неочікувані, найчастіше небажані прояви проблемних ситуацій, потребують ретельного аналізу, результати якого дозволяють визначити й реалізувати адекватне управлінське рішення. Розглянуто порядок аналізу проблемної ситуації, підготовки і прийняття рішення та моделі поведінки керівника у процесі прийняття рішення. Для студентів денної та заочної форми навчання з освітньої програми «Управління проєктами у сфері інформаційних технологій».
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Алгоритми та структури даних"
    (2023) Гринченко, Марина Анатоліївна; Мошко, Євгенія Олександрівна
    Дисципліна «Алгоритми та структури даних» присвячена формуванню системи мислення, вмінню проєктувати алгоритми і структури даних. Мета викладання і завдання дисципліни – формування у студентів системи знань про базові структури даних і основні обчислювальні алгоритми, а також придбання практичних навичок з проєктування, розроблення та аналізу алгоритмів, оцінювання їх ефективності та складності. Компетентності, які потрібен володіти студент:  здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;  здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;  здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;  здатність до побудови логічних висновків, використання моделей алгоритмічних обчислень, проектування, розроблення та аналізу алгоритмів, оцінювання їх ефективності та складності, розв’язності та нерозв’язності алгоритмічних проблем для адекватного моделювання предметних областей і створення програмних та інформаційних систем. Результати навчання:  знати основні алгоритми та структури даних;  знати базові поняття теорії алгоритмів, понять часової та просторової складності алгоритмів для адекватного моделювання предметних областей і створення програмних та інформаційних систем;  використовувати основні алгоритми та структури даних, розробляти та аналізувати алгоритми, оцінювати їх ефективність та складність. Методичні вказівки призначені для студентів денної форми навчання спеціальності 122 «Комп’ютерні науки». Методичні вказівки є частиною загального методичного забезпечення виконання лабораторних робіт студентами денної форми навчання інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток креативності фахівців з управління проєктами
    (ТОВ "Смугаста типографія", 2020) Пономарьов, Олександр Семенович; Гринченко, Марина Анатоліївна; Лобач, Олена Володимирівна; Черемський, Максим Петрович
    Проаналізовано сутність феномену креативності та його природа. Розкрито сенс творчої діяльності та її значення в діяльності фахівців з управління проєктами. Розглянуто проблеми розвитку та реалізації творчого потенціалу лідера. Наведено основні шляхи, способи і засоби розвитку креативних здібностей учасників командної діяльності. Розглянуто доцільні моделі поведінки керівника з позицій творчості. Визначено роль лідера у формуванні творчої атмосфери в процесі діяльності з управління проєктами. Для студентів магістерської освітньо-професійної програми "Управління проєктами у сфері інформаційних технологій" та для керівників-практиків, які прагнуть стати лідерами.
  • Ескіз
    Документ
    Роль і місце лідерів при використанні фреймворку SAFe
    (Київський національний університет будівництва і архітектури, 2020) Гринченко, Марина Анатоліївна; Воловщиков, В. Ю.; Грінченко, Є. М.
  • Ескіз
    Документ
    Управління проектом з використанням Microsoft Project
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Гринченко, Марина Анатоліївна; Колісник, Марія Едуардівна
  • Ескіз
    Документ
    Надійність як характеристика проектної команди
    (Харківський національний університет радіоелектроніки, 2018) Пономарьов, Олександр Семенович; Гринченко, Марина Анатоліївна; Лобач, Олена Володимирівна
    Предмет статті полягає у визначені поняття надійності кожного виконавця проекту, а також проектної команди у цілому як однієї з інтегральних характеристик успіху проекту. Мета статті – розкрити значення та місце надійності команди проекту та її учасників в загальної системі поведінкових компетенцій фахівця з управління проектами. Завдання дослідження передбачають, по перше, показати, що надійність проектної команди є однією з важливих характеристик фахівця з управління проектами при формуванні та розвитку ефективної команди проекту. По-друге розглядати поняття надійності виконавців проекту та команди проекту в двох аспектах. Перший з них відноситься до психологічних та психофізіологічних чинників, а другий стосується морально-психологічних чинників таких як обов’язковість, дисциплінованість, доброзичливість, розсудливість тощо. По-третє, розглянути два підходи визначення поняття надійності команди проекту. Методи дослідження включають, по-перше, аналіз ролі надійності в системі поведінкових компетенцій в процесі формування ефективної проектної команди. По-друге, визначення кількісних показників надійності кожного конкретного працівника, а відповідно й команди в цілому, з використанням експертних оцінок. По-третє, визначення рис і якостей, які визначають надійність фахівця. Результати. Надійність проектної команди виступає визначальним показником її можливостей належним чином виконувати завдання проекту згідно вимог замовника. Надійність потрібно розглядати як інтегральну характеристику якості проектної команди при управлінні проектами та її здатності успішно виконувати завдання проектів. Висновки. По-перше, надійність проектної команди визначає її здатність не тільки належним чином виконувати свої стандартні функції і завдання в нормальних умовах, але й зберігати усталеність і високу працездатність у складних проблемних ситуаціях та успішно їх долати, виконуючи обумовлені проектом роботи своєчасно, з належною якістю і в межах бюджету. По-друге, надійність виконавців і проектної команди в цілому визначає ставлення до роботи і своїх обов’язків, сприйняття своєї приналежності до команди, відповідальність, коректну поведінку, дисциплінованість, відповідальність, і готовність прийти на допомогу іншому членові команди.
  • Ескіз
    Документ
    Менеджмент якості в аспекті конкурентоспроможності об`єктів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Грінченко, Микола Петрович; Лобач, Олена Володимирівна; Гринченко, Марина Анатоліївна
    Розглянуто проблему в аспекті конкурентоспроможності об`єктів. Висвітлено принципи і методи оцінки конкурентоспроможності об’єктів. Викладено сучасні концепції менеджменту якості та інструменти управління якістю у проектах, а також підходи до розробки та реалізації стратегії підвищення конкурентоспроможності об’єктів. Значну увагу приділено розбору прикладів застосування описаних інструментів та методів для розв’язання важливих для практики задач. Призначено для студентів, аспірантів, фахівців, які вивчають галузі менеджменту якості, управління проектами, займаються розробкою і реалізацією стратегій розвитку підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Готовність фахівців з управління проектами до діяльності в умовах криз і конфліктів
    (Київський національний університет будівництва і архітектури, 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Гринченко, Марина Анатоліївна; Лобач, Олена Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Економічна кібернетика та управління проектами в міському господарстві
    (Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Гринченко, Марина Анатоліївна; Харченко, Алла Олександрівна