Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Анализ режимов работы гибридной силовой установки с электромеханической трансмиссией на перспективном колесном бронетранспортере
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Ключка, Р. В.; Собко, А. П.; Стримовский, Сергей Викторович
    У статті запропоновано математичну модель балансу потужності в гібридній силовій установці з електромеханічної трансмісією при русі колісного бронетранспортера. Проведено аналіз характеристик величин коефіцієнта корисної дії електромеханічної трансмісії, потужності дизельного двигуна і накопичувачів електричної енергії, необхідних для підтримки поточної швидкості руху бронетранспортера, а також питомої і годинної витрати палива. Запропоновано оптимальний режим роботи дизельного двигуна в гібриднiй силовiй установцi при виконанні розгону, руху з постійною швидкістю бронетранспортера і ефективний спосіб виконання гальмування з рекуперацією енергії.
  • Ескіз
    Документ
    Синтез гидродинамической трансмиссии транспортной машины с использованием модели двигателя внутреннего сгорания с системой топливоподачи
    (НТУ "ХПИ", 2008) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Стримовский, Сергей Викторович
    В статье предлагается выполнять поиск оптимальных значений информационных параметров для системы автоматического управления гидродинамической трансмиссией с помощью математического моделирования транспортной колесной машины с гидродинамической трансмиссией и дизельным двигателем. Решается важный вопрос - определение значения информационных параметров, которые позволяют задавать динамический или экономический режимы движения транспортной машины.
  • Ескіз
    Документ
    Сравнительный анализ работы автоматической коробки передач на легкобронированной колесной военной машине в автоматическом и ручном режимах управления
    (НТУ "ХПИ", 2016) Стримовский, Сергей Викторович; Толстолуцкий, В. А.; Дудко, В. В.; Малеев, И. Ю.
    У статті виконано порівняльний аналіз динамічних характеристик зміни частоти обертання колінчастого валу дизельного двигуна 3ТД-3А і вихідного валу автоматичної коробки передач, а також сигналів управління на увімкнення фрикціонів, графіків прискорення вихідного валу коробки передач і передатного відношення комплексної гідродинамічної передачі, які отримані за результатами виконання розгону колісного бронетранспортера на рівній ділянці дороги в автоматичному та ручному режимах управління коробкою передач. Запропоновано рекомендації щодо оптимізації алгоритму роботи електронного блока управління автоматичною коробкою передач.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективы внедрения автоматической системы управления предпусковой подготовкой и пуском силовой установки на военных машинах с дизельным двигателем семейства 3ТД
    (НТУ "ХПИ", 2015) Гужва, Ю. М.; Стримовский, Сергей Викторович; Безлепкин, А. А.; Бадекин, А. А.; Рудчук, Ю. В.
    В статье выполнен анализ протекания процессов предпусковой подготовки, пуска и прогрева двигателя семейства 3ТД, а также конструкции системы предпусковой подготовки и пуска. Определены возможности внедрения на военных машинах электронной системы автоматического управления предпусковой подготовкой и пуском силовой установки с дизельным двигателем семейства 3ТД и обоснована необходимость ее применения.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективные направления повышения тягово-скоростных и топливо-экономичных характеристик военных машин
    (НТУ "ХПИ", 2012) Стримовский, Сергей Викторович
    В статье выполнен анализ тягово-скоростных характеристик военных машин с дизельным двигателем и разными видами трансмиссий. Рассмотрены конструктивные особенности трансмиссий. Также проведен анализ современного уровня технологий, которые в данное время применяются в машиностроении при создании силовых установок для транспортных машин. Предложены дальнейшие мероприятия, которые разрешат повысить тягово-скоростные и топливо-экономические характеристики военных машин.
  • Ескіз
    Документ
    Об особенностях построения алгоритма управления гидромеханической коробкой передач многоцелевой колесной машины специального назначения
    (НТУ "ХПИ", 2012) Безлепкин, А. А.; Кошман, В. А.; Смоляков, В. А.; Стримовский, Сергей Викторович; Толстолуцкий, В. А.
    Проведен анализ построения и работы алгоритма управления гидромеханической коробкой передач в микропроцессорной системе автоматического управления. Определены причины и условия возникновения циклических переключений передач во время нажатия и отпускания педали подачи топлива. Предложен метод уменьшения погрешности выполнения закона управления гидромеханической коробкой передач в микропроцессорной системе автоматического управления и критерии, которые разрешают исключить циклические переключения передач.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ динамических характеристик транспортной колесной машины специального назначения с автоматизированной гидромеханической трансмиссией и их влияние на ресурс работы гидромеханической коробки передач
    (НТУ "ХПИ", 2014) Стримовский, Сергей Викторович
    В статье выполнен анализ динамических характеристик транспортной коленной машины специального назначения с автоматизированной гидромеханической трансмиссией, полученных в результате математического моделирования процесса разгона машины на ровном участке дороги. Решается важный вопрос – поиск методов повышения ресурса работы гидромеханической коробки передач.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ трансмиссий современных легкобронированных колесных военных машин и их влияния на параметры подвижности
    (НТУ "ХПИ", 2014) Стримовский, Сергей Викторович; Слюсаренко, Ю. А.; Соловьев, В. М.
    В статті виконано порівняльний аналіз конструктивних відмінностей різних типів трансмісій, які використовуються на легкоброньованих колісних військових машинах, їх технічних характеристик та параметрів рухомості. Визначені напрямки підвищення рухливості легкоброньованих колісних військових машин.
  • Ескіз
    Документ
    Выбор рациональных характеристик закона управления, реализованного в комплексной системе управления движением танка "Оплот"
    (НТУ "ХПИ", 2012) Толстолуцкий, В. А.; Стримовский, Сергей Викторович
    Розроблено математичну модель шасі, електронної та гідромеханічної систем керування танка "Оплот", що дозволяє аналізувати характеристики рухливості та маневреності даної машини. Запропоновано метод визначення раціональних характеристик закону керування, що дозволило зробити попереднє настроювання параметрів КСУД установленої на танку "Оплот" і забезпечити найкращі характеристики рухливості й маневреності даної машини. Запропоновано заходи щодо вдосконалювання апаратур КСУД, які дозволять підвищити точність виконання маневрів при не значних змінах апаратур.
  • Ескіз
    Документ
    Микропроцессорные системы автоматического управления гидродинамическими трансмиссиями легкобронированных колесных военных машин
    (НТУ "ХПИ", 2012) Стримовский, Сергей Викторович
    На основі досліджень мікропроцесорних систем автоматичного керування гідродинамічними трансмісіями, які застосовуються на легкоброньованих колісних військових машинах, визначено критерії вибору послідовності виконання умов блокування-разблокування комплексної гідродинамічної передачі та переключення передачі в механічної східчастої планетарної коробки передач. Наведено загальні питання побудови мікропроцесорних систем керування гідродинамічними трансмісіями транспортних колісних машин.