Кафедра "Маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65016
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/marketing
Кафедр "Маркетинг" створена на основі кафедр "Економіка і маркетинг" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992) та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709) (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Маркетинг в НТУ "ХПІ" – це понад 25 років підготовки висококласних фахівців-маркетологів для усіх галузей економіки та сфер діяльності.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 13 кандидатів наук: 11 – економічних, 2 – технічних; 5 співробітників мають звання професора, 13 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Університети як елементи інфраструктури ринку знань і інноваційної інфраструктури(Візаві, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаРозкрита роль університетів як елементів інфраструктури ринку знань і, одночасно, елементів інноваційної інфраструктури.Публікація Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту(Державний університет "Одеська політехніка", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаРозроблено методичні засади управління ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту. Розкрито їх сутність і спонукальні причини прояву. Запропоновано підходи до зниження рівня ідентифікованих ризиків: підвищення рівня споживчої готовності цільових споживачів –для ризику несприйняття інновацій; удосконалення системи мотивації чи коригування складу суб’єктів інноваційного процесу –для ризику інноваційної неготовностіПублікація Проблеми і перспективи дистанційного навчання в умовах повоєнного відновлення і технологічних трансформацій економіки України(ФОП Лібуркіна Л. М., 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Семенютін, Артем О.Стаття присвячена визначенню актуальних проблем і перспектив розвитку дистанційного навчання в умовах повоєнного відновлення та інноваційного зростання національної економіки України з урахуванням технологічних трансформацій, спричинених упровадженням цифрових технологій четвертої промислової революції. Виконано групування визначених проблем за причинами їх прояву: породжені війною, які обмежують чи унеможливлюють навчання студентів/слухачів у аудиторіях; породжені змінами на ринку праці під впливом цифрових технологій четвертої промислової революції; породжені необхідністю адаптації закладів вищої освіти до зміни умов зовнішнього макро- та мікросередовища. Окреслено важливу роль дистанційного навчання у вирішенні кожної із зазначених груп проблем. Виконано SWOT-аналіз перспектив і проблем розвитку дистанційного навчання в Україні в умовах війни та повоєнного відновлення. Проведено кількісне оцінювання факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, відповідно: ринкових можливостей і загроз, сильних і слабких сторін дистанційного навчання. Результати оцінювання можуть бути використані як інформаційно-аналітичне забезпечення для обґрунтування стратегій розвитку дистанційного навчання в системі вищої світи України. Запропоновано рекомендації щодо напрямів удосконалення дистанційного навчання в повоєнній Україні в розрізі окремих його характеристик у контексті адаптації до умов четвертої промислової революції та формування цифрової економіки. Результати дослідження поглиблюють засадничі аспекти менеджменту вищої освіти, зокрема з позицій удосконалення підходів до вибору пріоритетних траєкторій розвитку дистанційного навчання на засадах його цифровізації для вирішення актуальних проблем кадрового забезпечення повоєнного відновлення та інноваційного розвитку економіки України в умовах технологічних трансформацій, спричинених четвертою промисловою революцією.Публікація Урахування ризиків на етапі маркетингового обґрунтування стратегії інноваційного розвитку(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаРозроблено методичний підхід до аналізу і урахування ризиків організації-інноватора (підприємства чи установи) на етапі маркетингового обґрунтування її стратегії інноваційного розвитку. Він дозволяє урахувати маркетингові ризики спричинені міжнародним і національним бізнес-середовищем, а також ризики суб’єктивних управлінських рішень фахівців служби маркетингу організації-інноватора, що прийняті в умовах неповної визначеності як щодо предмету рішень, так і їх можливих наслідків. Окреслено рекомендації щодо вибору варіантів рішень в системі управління стратегіями інноваційного розвитку у залежності від визначеного рівня супутнього їм ризику. Їх урахування дозволяє підвищити рівень обґрунтованості, а також шанси на ринковий успіх зазначених стратегій.Публікація Цифровізація економіки як фактор ризику на ринку праці(Видавництво "Факт", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаВиконано ідентифікацію і аналіз ризиків суб’єктів ринку праці, спричинених цифровізацією галузей економіки, в системі: сутність ризику, причини виникнення, можливі наслідки реалізації ситуацій ризику. Запропоновано комплекс рекомендацій щодо їх зниження.Публікація Маркетинг знань в інноваційній діяльності підприємств(ScientificWorld-NetAkhatAV, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаРозкрито роль і завдання маркетингу знань (з урахуванням їх дуалізму) в інноваційній діяльності підприємств в умовах четвертої промислової революції.Публікація Вплив інноваційної культури суб'єктів інноваційного процесу на ризик комерціалізації інновацій(Видавець Роман Козлов, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаВиконано аналіз впливу інноваційної культури суб’єктів інноваційного процесу на ризик комерціалізації інновацій.Публікація Міжнародний імідж і національний бренд України як фактори її інноваційного зростання(НУ "Запорізька політехніка", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаДокумент Актуалізація потенціалу інноваційного розвитку промислових підприємств в цифровій економіці(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Ілляшенко, Сергій МиколайовичОтримані наукові результати у сукупності поглиблюють засадничі аспекти управління актуалізацією стану потенціалу інноваційного розвитку промислових підприємств в контексті забезпечення необхідних і достатніх умов їх переходу на шлях інноваційного зростання (у т.ч. випереджаючого) в цифровій економіці.Документ Вплив російсько-української війни на глобальні ланцюги доданої вартості продуктів експорту(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Гуртова, МаріяВизначено наслідки російсько-української війни на глобальні ланцюги доданої вартості експортних продуктів задля мінімізації потенційних збитків та уникнення схожих проблем у перспективі.