Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Бутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна
    В статті розглядаються різноманітні підходи до поняття "педагогічні умови", виділяються умови, що сприяють формуванню комунікативної компетентності майбутніх інженерів, а саме: особистісно-орієнтований підхід в навчанні, моделювання реальних професійних і виробничих умов спілкування, та підбір навчальних завдань і вправ, спрямованих на підвищення комунікативної активності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативної компетентності фахівців у процесі управлінської підготовки
    (Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, 2009) Бутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна; Резнік, Світлана Миколаївна
    У статті проаналізовано та визначено поняття «спілкування», «комунікація», «комунікативна компетентність», а також розглянуто технологію формування комунікативної компетентності фахівців під час здійснення управлінської підготовки фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Бутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна; Богдан, Жанна Борисівна
    У цій статті розглядаються особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів, акцентується увага на необхідності глибокого вивчення циклу гуманітарних дисциплін. Це пов’язано з тим, що сучасні умови розвитку професійної діяльності висувають підвищені вимоги до молодого фахівця, тому він повинен бути не тільки висококваліфікованим фахівцем у своїй галузі, але й володіти певним набором психолого-педагогічних знань
  • Ескіз
    Документ
    Цілі та організація педагогічного експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2010) Бутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна
    У статті автор описує підготовку та організацію проведення педагогічного експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів. Також у статті наведені результати констатувального експерименту та визначено необхідність проведення цілеспрямованої підготовки майбутніх інженерів до професійного спілкування
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз результатів педагогічного експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2012) Бутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна
    In the article the results of forming experiment on communicative competence forma­tion of future engineers are compared. Comparative analysis of control and experimental groups testifies the efficiency of the offered pedagogical technology on communicative com­petence formation of future engineers