Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки вдосконалення механізмів державного регулювання процедури обрання керівника вищого навчального закладу
    (2014) Мороз, Володимир Михайлович
    У статті розглянуто деякі з можливих напрямків удосконалення адміністративно-правових методів державно-управлінського впливу на механізм обрання керівника вищого навчального закладу. З'ясовано місце та роль держави в реалізації кадрової політики вищим навчальним закладом. Крім того, у статті обґрунтовано потребу зменшення впливу органів студентського самоврядування на вирішення кадрових питань власником вищого навчального закладу. Стаття містить пропозиції щодо підвищення ефективності державного регулювання системи вищої освіти через зміну компетенції суб’єктів державного управління в процедурі обрання та призначення керівника вищого навчального закладу.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурс на заміщення посад науково-педагогічних працівників як складова механізму державного управління розвитком трудового потенціалу вищого навчального закладу
    (Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, 2014) Мороз, Володимир Михайлович
    Розглянуто процедуру оголошення та проведення конкурсу на заміщення вакантних посад науково педагогічних працівників у контексті функціонування мотиваційного механізму державного управління розвитком якісної складової трудового потенціалу професорсько-викладацького складу. За результатами критичного переосмислення досвіду використання потенціалу конкурсу як технології кадрового менеджменту запропоновано напрями удосконалення механізмів державного управління якістю сфери освіти та її кадрового потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Порядок та умови вступу до докторантури як елемент правового механізму державного управління якістю підготовки фахівців на науковому рівні вищої освіти
    (Інститут законодавства Верховної Ради України, 2015) Мороз, Володимир Михайлович; Мороз, Світлана Анатоліївна
    В статті подаються результати критичного аналізу змісту проекту Положення про порядок підготовки фахівців ступенів доктора філософії та доктора наук в аспірантурі (ад’юнктурі) та докторантурі вищих навчальних закладів (наукових установ) та розглядаються напрями його удосконалення. Крім того, стаття містить пропозиції щодо підвищення ефективності функціонування правового механізму державного управління якістю підготовки фахівців на науковому рівні вищої освіти в частині удосконалення норм порядку та умов вступу до докторантури.
  • Ескіз
    Документ
    Програми подвійного диплома: моделі та перешкоди в їх реалізації у межах національної системи вищої освіти
    (НТУ "ХПІ", 2014) Романовський, Олександр Георгійович; Мороз, Володимир Михайлович
    У статті проаналізовано зміст найбільш поширених моделей реалізації програм подвійного диплома вищими навчальними закладами. Визначено недоліки та переваги окремих моделей подвійного диплома та запропоновано авторський погляд на елементи механізму їх реалізації. Крім того, розглянуто основні перешкоди, які впливають на ефективність впровадження програм подвійного диплома у національну систему вищої освіти.