Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Формування базової професійної компетентності бакалаврів з машинобудування
    (Донецький національний технічний університет, 2018) Асєєва, Ірина Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Резнік, Світлана Миколаївна
    Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей. Акцентовано увагу на тому, що фахівці кваліфікаційного рівня "бакалавр" поступово починають складати основу кадрового забезпечення суспільного виробництва. Успішне виконання ними виробничих завдань і функцій вимагає відповідного рівня професійної компетентності. Проаналізовано, що базова професійна компетентність майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей постає інтегральною характеристикою їхньої зрілості й об'єднує ключові, базові та спеціальні компетенції. Умовою їх цілеспрямованого формування виступає організація цілісного навчально-виховного процесу на основі використання інноваційних педагогічних технологій та активних методів навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Системний підхід до розвитку професійного мислення
    (НТУ "ХПІ", 2017) Пономарьов, Олександр Семенович; Квасник, Ольга Віталіївна
    Характерною рисою сьогодення постає постійне ускладнення цілей, змісту і характеру професійної діяльності фахівців, функцій і завдань, які їм доводиться вирішувати. Ця ситуація вимагає від них як високого рівня компетентності, так і розвиненого професійного мислення. Його формування і розвиток стають важливим завданням фахової освіти. Однак його розв’язання ускладнює низка чинників різної природи. Їх подоланню сприяє застосування системного підходу. Істотну роль при цьому відіграє належна організація вивчення дисциплін соціально гуманітарного циклу.
  • Ескіз
    Документ
    Самостійна робота студентів в системі педагогічних технологій
    (НТУ "ХПІ", 2016) Пономарьов, Олександр Семенович
  • Ескіз
    Документ
    Формування відповідальності як поведінкової компетенції фахівця з управління проектами
    (НТУ "ХПІ", 2016) Пономарьов, Олександр Семенович
    Розглянуто сутність феномену відповідальності та її роль в житті й діяльності людини і суспільства. Показано, що відповідальність має розглядатися як одна з найважливіших поведінкових компетенцій фахівця з управління проектами. Проаналізовано стан проблеми з формування і розвитку відповідальності студентів, висвітлено практичний досвід її формування в процесі викладання дисципліни з поведінкових компетенцій. Показано необхідність забезпечення системної цілісності навчально-виховного процесу і застосування активних методів навчання. Запропоновано вважати відповідальність одним із складників системи поведінкових компетенцій фахівця з управління проектами.
  • Ескіз
    Документ
    Філософські аспекти кадрового забезпечення інноваційного розвитку
    (НТУ "ХПІ", 2010) Пономарьов, Олександр Семенович
    Показано, що за своєю сутністю сучасний етап в історії людської цивілізації набув характеру інноваційного розвитку. Доведено, що успішне його здійснення вимагає надійного кадрового забезпечення. Проаналізовано філософські аспекти розв‘язання проблеми його підготовки. Розкрито роль вищої школи у формуванні цього забезпечення і наведено шляхи і засоби розв‘язання цього завдання