Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Критерії оцінки рівня розвитку умінь та навичок студентів
    (Миколаївський державний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2008) Резнік, Світлана Миколаївна
    У статті розглядаються критерії оцінки рівня сформованості умінь і навичок студентів під час управлінської підготовки. Особливу увагу приділено аналізу управлінської діяльності для визначення змістовних якісних критеріїв розвитку вмінь студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі
    (Класичний приватний університет, 2013) Резнік, Світлана Миколаївна
    У статті проаналізовано проблему використання сучасними викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі. Здійснено кількісну та якісну інтерпретацію результатів анкетування студентів. Зроблено висновок, що загальною тенденцією у ВТНЗ лишається недостатнє використання активних методів навчання викладачами.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна освіта: виклики інформаційного суспільства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Організація якісної підготовки менеджерів в умовах другої вищої освіти
    (Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2011) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Резнік, Світлана Миколаївна
    У статті проаналізовано зміст напрямів професійної підготовки менеджерів. Також розкрито специфіку післядипломної освіти з менеджменту, її мету, принципи та завдання. Досліджено процес організації професійної підготовки менеджерів у системі другої вищої освіти та визначено педагогічні умови, що забезпечать її ефективність.
  • Ескіз
    Документ
    Критерії та рівні розуміння студентами навчального матеріалу
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2010) Резнік, Світлана Миколаївна
    Проаналізовано та обґрунтовано критерії розуміння студентами навчального матеріалу (уміння розкрити суть питання, пояснити його іншій людині, здатність робити висновки, перефразувати, структурувати по-своєму, переказувати «своїми словами» навчальний матеріал, уміння його ілюструвати власними прикладами, рисунками та ін.). Відповідно до них визначено чотири рівня розуміння – високий, середній, низькій та дуже низький. Виділено найбільш поширені критерії розуміння: адекватність, повнота (обсяг), глибина, чіткість, обґрунтованість.
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативної компетентності фахівців у процесі управлінської підготовки
    (Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, 2009) Бутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна; Резнік, Світлана Миколаївна
    У статті проаналізовано та визначено поняття «спілкування», «комунікація», «комунікативна компетентність», а також розглянуто технологію формування комунікативної компетентності фахівців під час здійснення управлінської підготовки фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту
    (НТУ "ХПІ", 2009) Резнік, Світлана Миколаївна
    Метою статті є обґрунтування педагогічних умов удосконалення управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту. Визначено, що найбільш значущими педагогічними умовами є рівень мотивації студентів до навчання, реалізація особистісного та діяльністного підходів під час управлінської підготовки, забезпечення розуміння і критичного осмислення магістрами вивчаємого навчального матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір методів навчання в процесі підготовки магістрів спеціальності "Адміністративний менеджмент"
    (Донецький національний технічний університет, 2009) Резнік, Світлана Миколаївна
    В статті проаналізовано цілі, мотиви та індивідуальні особливості магістрів адміністративного менеджменту, які мають важливе значення для вибору методів навчання. Обґрунтовано, що найбільш поширеними методами навчання на заняттях мають бути такі активні методи, як бесіда, дискусія, виконання практичних вправ, метод конкретних ситуацій, рольові та ділові ігри.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративний менеджмент: управлінці – у владу!
    (НТУ "ХПІ", 2009) Резнік, Світлана Миколаївна