Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні умови формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів вищої школи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Романовський, Олександр Георгійович; Романовська, Олена Олександрівна; Черкашина, Тетяна
    Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів вищої школи. У дослідженні було розроблено й обґрунтовано комплекс психолого-педагогічних умов формування емоційного інтелекту майбутніх викладачів вищої школи. Кожна з психолого-педагогічних умов була забезпечена комплексом різноманітних форм, методів і засобів навчання, які дозволили створити емоційно забарвлене освітнє середовище. За допомогою експериментальної перевірки була доведена доцільність їхнього впровадження в реальний освітній процес підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Аналіз отриманих результатів показав, що рівень емоційного інтелекту майбутніх викладачів вищої школи підвищився.
  • Ескіз
    Документ
    Методика використання інноваційних технологій навчання при підвищенні кваліфікації лікарів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Романовська, Олена Олександрівна; Бандурян, Вікторія
    Розглянуто питання нормативно-правового забезпечення освітнього процесу в післядипломній освіті лікарів, доведено необхідність її модернізації за рахунок впровадження інноваційних технологій навчання. Експериментально підтверджено ефективність безперервного професійного розвитку лікарів завдяки використанню методів кейсів, тренінгів та портфоліо. Зазначено перспективи щодо вдосконалення якості в системі післядипломної освіти лікарів за рахунок впровадження технологій та методик інноваційного навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Методика формування науково-дослідницької компетентності у майбутніх магістрів-біотехнологів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Романовська, Олена Олександрівна; Азаренко, Юлія
    Стаття присвячена розгляду проблеми формування науково-дослідницької компетентності у майбутніх фахівців в процесі навчання у закладах вищої освіти. Запропоновано методику формування науково-дослідницької компетентності у магістрів-біотехнологів; доцільність її впровадження в процес підготовки магістрів-біотехнологів доведена експериментальним шляхом.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування методу інтелект-карт в підготовці магістрів освітніх наук
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Романовська, Олена Олександрівна
    Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як підготовка магістрів освітніх наук за допомогою асоціативних методів навчання, а саме методу інтелект-карт. Проведене експериментальне дослідження щодо впровадження такого методу навчання в процес підготовки майбутніх магістрів освітніх наук підтвердило його ефективність.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування асоціативних методів навчання в підготовці магістрів освітніх наук
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Романовська, Олена Олександрівна
    Стаття розглядає деякі сучасні підходи розробки та подання інформації в контексті підготовки майбутніх педагогів вищої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Формування креативності майбутніх психологів у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Романовська, Олена Олександрівна
    Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як формування креативності майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. Розглянуто суть понять "креативність", "креативність психолога", запропонована методика її формування у студентів-психологів під час навчання при вивченні дисциплін психолого-педагогічного циклу; ефективність методики доведена експериментальним шляхом.
  • Ескіз
    Документ
    Модель процесу управління іміджем ВНЗ
    (НТУ "ХПІ", 2017) Романовська, Олена Олександрівна
    Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як управління іміджем вищого навчального закладу. Запропоновано модель процесу управління іміджем вищого навчального закладу на підставі проектного підходу та надані рекомендації щодо її впровадження.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття і структура іміджу сучасного викладача вищої школи
    (НТУ "ХПІ", 2016) Романовська, Олена Олександрівна
    Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як імідж викладача вищої школи. Проведено аналіз різних підходів до визначення понять "імідж", "імідж викладача вищої школи"; визначено поняття "імідж викладача вищої школи" та виділено його основні компоненти: зовнішня, процесуальна і внутрішня складові.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика поняття "конкурентноздатність майбутнього інженера-педагога"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Романовська, Олена Олександрівна
    Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми, як конкурентноздатність майбутнього фахівця. Проведено аналіз різних підходів до визначення понять “конкуренція”, “конкурентоздатність”, “конкурентоспроможність фахівця”, визначено сутність поняття “конкурентноздатність інженера-педагога” і виокремлено її основні компоненти. Автор зазначає, що сучасна професійна освіта має бути спрямована саме на формування конкурентоздатності у майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Романовська, Олена Олександрівна
    Статтю присвячено проблемі формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів під час їх професійної підготовки. Визначено суть поняття творчі уміння; визначено основні компоненти творчих умінь інженера-педагога; теоретично обґрунтовано методику формування творчих умінь майбутнього інженера-педагога, основний зміст якої полягає у впровадженні в начальний процес при вивченні дисципліни «Комунікативні процеси в педагогічній діяльності» методів, що стимулюють розвиток творчого мислення.