Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Емоційний компонент кар’єрної спрямованості студентів технічних ВНЗ
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
    В цій статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою психологічної детермінації формування кар’єрної спрямованості. Наведено результати дослідження емоційного сприйняття професійних понять у студентів технічних ВНЗ у період навчання. Виявлено особливості емоційного сприйняття важливих соціальних понять у групах досліджуваних з різною кар’єрною спрямованістю, а також зв’язок між емоційним сприйняттям даних понять і кар’єрною спрямованістю.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв'язок джерел професійної мотивації та кар'єрної спрямованості студентів технічних спеціальностей
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
    В даній статті розглянуто основні підходи в вітчизняній та зарубіжній літературі, пов'язані з проблемою професійної мотивації при формуванні кар'єрної спрямованості. Надані результати досліджень джерел професійної мотивації студентів технічних ВНЗ у період навчання та їх вплив на прийняття кар'єрного рішення. Виявлено особливості професійних мотивів у групах досліджуваних із різним кар'єрним спрямуванням, а також взаємозв'язок між джерелами професійної мотивації та кар'єрним рішенням.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування трансформаційних ігор для кар’єрного самовизначення у студентів ВУЗів
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2016) Попова, Галина Вікторівна; Штученко, Ірина Євгенівна
    Обговорюються функції інтерактивних форм навчання у Вузі. Розглядаються можливості трансформаційних ігор, що сприяють розвитку особистості студента та усвідомленню ним професійного майбутнього, його кар’єрному самовизначенню.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості самоактуалізації студентів технічних спеціальностей із різною кар’єрною спрямованістю
    (Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Кар’єрні орієнтації як складова кар’єрного рішення студентів технічних спеціальностей
    (Хмельницький нацiональний унiверситет, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Настанови щодо професійного майбутнього як компонент кар’єрного рішення студентів технічних спеціальностей
    (Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2016) Штученко, Ірина Євгенівна
    В даній статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою психологічної детермінації формування кар’єрної спрямованості та впливу професійних настанов на кар’єрне рішення. Визначено провідні типи кар’єрної спрямованості: горизонтальний, вертикальний, мішаний тип (суміщення горизонтального та вертикального), горизонтальний тип з творчим компонентом на зразок хобі. Наведено результати дослідження характеристик професійних настанов у студентів технічних ВНЗ у період навчання у кожній групі досліджуваних. Виявлено особливості характеристик професійних настанов у групах досліджуваних з різною кар’єрною спрямованістю та їх вплив на формування кар’єрного рішення.
  • Ескіз
    Документ
    Ціннісно-мотиваційні детермінанти формування кар’єрної спрямованості студентів технічних спеціальностей
    (Національний університет цивільного захисту України, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
    У даній статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою психологічної детермінації формування кар’єрної спрямованості. Наведено результати досліджень ціннісних орієнтацій студентів технічних ВНЗ у період навчання у взаємозв’язку з прийняттям кар’єрного рішення. Виявлено особливості ціннісних орієнтацій у групах досліджуваних з різною кар’єрною спрямованістю, а також зв'язок між ціннісними орієнтаціями та кар’єрним рішенням.