Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 195
  • Ескіз
    Документ
    З досвіду психологічного відбору та підготовки в умовах спеціалізованого навчального закладу
    (Академія пожежної безпеки України, 2002) Середа, Г. Д.; Ковальова, Ірина Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Процесс мышления и способы его активизации
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2006) Михайличенко, Валентина Евдокимовна; Грень, Лариса Николаевна
    В статье рассмотрены результаты исследований процесса мышления и способов управления им. Показана специфика функций левого и правого полушарий и возможность использования этого знания в процессе обучения и саморазвития. Показана регулирующая и программирующая роль мысли человека и его слова. Авторами статьи приведены различные практические рекомендации, которые помогут овладеть этим процессом всеми интересующимися в процессе их саморазвития и самосовершенствования.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання професійної діяльності як підґрунтя процесу формування готовності до самовдосконалення майбутнього інженера
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2007) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Встановлений перелік типових комплексних завдань та частка трудових затрат для виконання різних функцій залежно від профілю інженера. Зазначено, що наведені характеристики є підґрунтям для створення нормативної моделі діяльності професіонала та інформаційно-психологічного забезпечення професійної підготовки й виховання майбутніх інженерів-професіоналів.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема професійного самовизначення особистості: теоретичний аспект
    (Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, 2006) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Статтю присвячено проблемам формування сучасних інженерних кадрів. У центрі уваги перебувають питання розвитку й реалізації особистісного потенціалу майбутнього інженера, у тому числі професійного. Автор у статті зупиняється на аналізі проблеми професійного самовизначення особистості. Обговорюються внутрішні й зовнішні мотиваційні фактори, що лежать в основі професійного самовизначення. Відзначено, що відсутність досить глибокої професійної спрямованості в студентів не виключає можливості її формування в період навчання в університеті.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи розвитку і реалізації особистісного потенціалу майбутнього фахівця в технічному університеті
    (Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, 2005) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Статтю присвячено проблемам формування особистості майбутнього фахівця-лідера як представника гуманітарно-технічної еліти. У центрі уваги знаходяться питання максимального розкриття і реалізації його повного особистісного потенціалу. Автор у статті зупиняється на проблемах та перспективах розвитку і реалізації особистісного потенціалу майбутнього фахівця в технічному університеті. Зроблено наголос на необхідності розробки теоретико-методологічної концепції формування і реалізації особистісного потенціалу майбутніх інженерів. Розкриваються загальні положення запропонованої концепції та педагогічні умови її втілення в умовах технічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Освітнє середовище у формуванні потреби майбутнього інжененра до професійного самовдосконалення
    (Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет", 2009) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Показано, що поняття освітнього середовища, незважаючи на його розвиваючий вплив на особистість студента й визначальну роль у формуванні педагогічних умов здійснення навчально-виховного процесу, ще не одержало належного відбиття в науковій літературі. Проаналізовано зміст освітнього середовища, його структуру, джерела й характер впливу на самореалізацію студентів. Обґрунтовуються найважливіші фактори, що визначають педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх інженерів до своєї професійної діяльності і готовності до професійного самовдосконалення.
  • Ескіз
    Документ
    Професіоналізм особистості як об'єкт вивчення: системний підхід
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2006) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Розкрито сутність і зміст дефініцій "професіоналізм" та "професійна компетентність". Виділяються та обґрунтовуються компоненти професійної компетентності інженера: мотиваційно-вольовий, функціональний, комунікативний, рефлексивний. Зазначено, що наведені характеристики носять інтегрований, цілісний характер і є продуктом професійної підготовки в цілому.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Використання активних методів навчання для формування конфліктологічної культури майбутніх інженерів-машинобудівників
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2007) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    В даній роботі автор розкриває необхідність формування конфліктологічної культури у студентів машинобудівних спеціальностей. Це пов'язано з тим, що машинобудування має велику ступінь конфліктності. Для формування даного виду культури автор використовує такі активні методи навчання, як мозковий штурм, розігрування ролей, інцидентів, проблемні ситуації та інші.
  • Ескіз
    Документ
    Еволюція феномену "конфлікт" у зарубіжній науковій літературі
    (Класичний приватний університет, 2009) Підбуцька, Ніна Вікторівна