Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вимоги ринку праці та освітні практики набуття "soft skills" здобувачами освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки
    (ФОП Бондаренко М. О., 2021) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    У тезах обґрунтовано необхідність цілеспрямованого набуття «soft skills» майбутніми викладачами вищої школи як складової їхньої професійної спрямованості. Розглядаються освітні практики формування «soft skills» здобувачів освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки.
  • Ескіз
    Документ
    Діагностика творчих здібностей студентов гуманітарних спеціальностей
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гуренко, Юлія Іванівна; Середа, Наталія Вікторівна
    У статті розглядаються питання формування творчості та креативності. Проаналізовано методи діагностики творчих здібностей особистості. Проведено діагностику творчих здібностей студентів спеціальностей "Педагогіка вищої школи" та "Психологія" за методиками Дж. Брунера та О. Тунік.
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Романовська, Олена Олександрівна
    Статтю присвячено проблемі формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів під час їх професійної підготовки. Визначено суть поняття творчі уміння; визначено основні компоненти творчих умінь інженера-педагога; теоретично обґрунтовано методику формування творчих умінь майбутнього інженера-педагога, основний зміст якої полягає у впровадженні в начальний процес при вивченні дисципліни «Комунікативні процеси в педагогічній діяльності» методів, що стимулюють розвиток творчого мислення.