Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз рівня лідерських якостей у лікарів-інтернів та лікарів-спеціалістів гігієнічного профілю в системі післядипломної освіти на базі ХМАПО
    (НТУ "ХПІ", 2017) Нікуліна, Г. Л.; Багмут, В. В.
    Стаття містить аналіз досліджень, проведених на базі Харківської медичної академії післядипломної освіти щодо лідерських якостей у лікарів-інтернів та лікарів-спеціалістів гігієнічного профілю.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічно-психологічні аспекти формування "Я"-концепції в учінні акадаміка І. А. Зязюна
    (НТУ "ХПІ", 2016) Фурманець, Борис Іванович
    У статті аналізуються суттєві науково-теоретичні положення про сутність, зміст та умови формування "Я"-концепції, які докладно розглядалися видатним українським вченим-педагогом І. А. Зязюном, у його плідних наукових працях. Увагу акцентовано саме на ті педагогічно-психологічні аспекти, які сьогодні мають особливе значення для соціального та професійного становлення особистостей студентів як майбутніх фахівців. Вчений-педагог І. А. Зязюн переконливо довів, що саме вдосконалена "Я"-концепція є джерелом розвитку мотивації молодої людини, підтримки її у досягненні важливої мети – стати багатогранною особистістью у соціальному та професійному самовизначенні. Сформвана "Я"-концепція є власною якістью і станом особистості, як судження про свої цінності і цілковите уявлення про самого себе. Розумінні "Я"-концепції студентами ВНЗ, дозволяє їм успішно досягати поставленної мети на шляху свого соціального в професійного становлення.
  • Ескіз
    Документ
    Готовність студентів до саморозвитку: сутність і структура
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2011) Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Канівець, Марина Вікторівна
    У статті розкрито сутність і структуру поняття «готовність до саморозвитку». Проаналізовано результати поточного дослідження, яке проводилося на базі НТУ «ХПІ». Запропоновано рекомендації по активізації формування готовності до саморозвитку. Описані перспективи подальшого дослідження.