Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Конфліктологічна компетентність фахівця в умовах аномії суспільства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бабаєв, Володимир Михайлович; Резван, Оксана Олексіївна
    Досліджено зміст конфліктологічної компетентності майбутнього фахівця як якості, важливої для професійної комунікації, що виявляється в умінні запобігати та конструктивно вирішувати конфлікти у професійному середовищі. Зосереджено увагу на аномії як стані сучасного суспільства, що характеризується постійними зрушеннями у ціннісні системі й неприйняття молоддю та старшими поколіннями цінностей один одного. Схарактеризовано суть конфліктологічної компетентності фахівця в умовах аномії суспільства, її актуальність не лише у вирішенні особистісних конфліктів, але й у стабілізації групових відносин у різновікових професійних колективах.
  • Ескіз
    Документ
    Рефлексія процесу атестації майбутніх державних службовців з української мови
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Резван, Оксана Олексіївна
    У статті проаналізовано досвід проведення атестацій з вільного володіння українською мовою для осіб, які мають намір взяти участь у конкурсі на зайняття посад державної служби, ХНУМГ імені О. М. Бекетова. Представлено процедуру проведення атестаційних сесій. Визначено основні проблеми комунікативної компетентності (мовної та мовленнєвої компетенцій) осіб, що проходили атестацію у даному закладі. Сформульовано висновок про додаткові цільові можливості зазначеного заходу: визначення рівня загальної ерудиції та змісту особистісної громадянської позиції осіб, що атестуються; важливість для конкурентоздатності закладу вищої освіти забезпечення доброзичливого ставлення та справедливого оцінювання членами атестаційної комісії претендентів на державну службу, а також правильно організованого адміністрування зазначеного процесу; високі ризики корупції у закладах, що розташовані у регіонах з низьким рівнем конкуренції.
  • Ескіз
    Документ
    Роль професійної мобільності у фаховій спрямованості студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Резван, Оксана Олексіївна
    Досліджено суть професійної мобільності як категорії соціології, психології та педагогіки; зосереджено увагу на ролі професійної мобільності у розумінні молоддю кар'єрної реалізації; визначено основні мотиви побудови кар'єри фахівцями. Схарактеризовано зміни у підходах до організації професійної підготовки у сучасних університетах, що мають забезпечувати мобільність студента у процесі навчально-практичної діяльності. Зроблено висновок про значущість професійної мобільності для фахової спрямованості студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Ментальні карти як інноваційний спосіб організації інформації в навчальному процесі вищої школи
    (Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, 2018) Романовський, Олександр Георгійович; Гриньова, Валентина Миколаївна; Резван, Оксана Олексіївна
    Стаття присвячена проблемі застосування у навчальному процесі вищої школи інноваційного способу організації інформації – ментальних карт. Представлено аналіз наукових підходів до теорії радіанного мислення та досвід використання ментальних карт у плануванні, оцінці та навчальному процесі. Визначено можливості майндмеппінгу у процесі слухання та записування студентами лекції, а також аналізу та доповнення лекційного матеріалу під час самостійної індивідуальної та колективної роботи, організованої із застосуванням хмарних сервісів. Визначено альтернативність використання ручного та програмного майндмеппінгу, зокрема програми Freemind. Зроблено висновок про те, що використання ментальних карт дозволяє оптимізувати процес конспектування, впливає на якість запам’ятовування інформації, надає їй особистої значущості та системності.