Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Технологія педагогічного проектування системи формування гуманітарно-технічної еліти
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2002) Товажнянський, Леонід Леонідович; Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович
    Показано, що традиційна система професійної підготовки інженерів себе вже вичерпала. Вона не відповідає умовам постіндустріальної цивілізації, особливостям і тенденціям розвитку суспільного виробництва. Розглянуто концепцію формування національної гуманітарно-технічної еліти та описано підхід до проектування системи її підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна філософія освіти як методологічна основа управлінської підготовки гуманітарно-технічної еліти
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2003) Романовський, Олександр Георгійович
    Розглянуто передумови, що викликають необхідність розробки нової філософії освіти. Показано її використання як методологічної основи управлінської підготовки сучасних фахівців. Наведено основні методологічні принципи формування гуманітарно-технічної та управлінської еліти.
  • Ескіз
    Документ
    Національна гуманітарно-технічна еліта: реалії та перспективи підготовки
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2004) Романовський, Олександр Георгійович
    Розглянуто зміст і сутність поняття “гуманітарно-технічна еліта” та самої концепції її формування. Доведено необхідність розробки концепції формування гуманітарно-технічної еліти як одного із шляхів нової філософії освіти. Обговорюються реалії та перспективи підготовки фахівців нової формації на досвіді НТУ “ХПІ”.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Бутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна
    В статті розглядаються різноманітні підходи до поняття "педагогічні умови", виділяються умови, що сприяють формуванню комунікативної компетентності майбутніх інженерів, а саме: особистісно-орієнтований підхід в навчанні, моделювання реальних професійних і виробничих умов спілкування, та підбір навчальних завдань і вправ, спрямованих на підвищення комунікативної активності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти
    (НТУ "ХПІ", 2012) Булгакова, В. Г.
    У статті висвітлюється проблема слабкої іншомовної підготовки студентів технічних спеціальностей. Обґрунтовується необхідність комплексного підходу до вивчення іноземних мов, указуються шляхи оволодіння іноземною мовою студентами-нефілологами рівня С відповідно до Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-педагогічна та просвітницька діяльність викладачів Харківського технологічного інституту. Історичні нариси
    (НТУ "ХПІ", 2009) Тверитникова, Олена Євгенівна; Демідова, Юлія Євгенівна
    На основі архівних джерел детально простежено наукову, педагогічну і громадську діяльність учених ХТІ. Системними дослідженнями цих вчених закладена основа, на якій удосконалювалася система підготовки інженерних і наукових кадрів у Харківському політехнічному інституті, створено умови для зародження наукових напрямів і науково-технічних шкіл.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманізація – стратегічний напрямок розвитку інженерної освіти XXI сторіччя
    (НТУ "ХПІ", 2009) Товажнянський, Леонід Леонідович; Мамалуй, Андрій Олександрович
    Стаття присвячена методології процесу гуманізації інженерної освіти в сучасних умовах. Технологічним базисом процесу гуманізації є інтеграційна система освіти. Для досягнення цих властивостей необхідно вести системну безперервну роботу в напрямку виховання та підтримки висококваліфікованого професорсько-викладацького складу університету, пошуку та виховання талановитої молоді шкільного та дошкільного віку, встановлення високих соціальних пріоритетів освіти в суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз дефініцій "формування", "професійна компетентність", "математичне моделювання"
    (НТУ "ХПІ", 2009) Северина, Наталія Юріївна
    У статті було проведено аналіз психолого-педагогічної та інженерної літератури, розглянуто визначення дефініцій "формування", "професійна компетентність", "математичне моделювання", та розроблено їх уточнене визначення.