Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Method of experimental assessing of the model of the system of the innovative culture development of future manager of general secondary educational institution
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Kozlov, Dmytro
    The article is devoted to the description of individual parts of the experimental work, the general purpose of which was to determine the effectiveness of implementation of the developed structural and functional model of the system of the innovative culture development of the future manager of general secondary educational institution in the master training process. Defining the pedagogical experiment was the task of checking the effectiveness of pedagogical conditions for the mplementation of the specified structural and functional model, the ability to ensure the integrity of the process of development of the phenomenon under study.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні положення методологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Черкашин, Андрій Іванович
    Розглянуто концептуальні положення методологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти України. Визначено, що на цей час недостатньо розроблені теоретико-методологічні основи виховання лідерів у закладах вищої освіти України. Вказано, що під "методологією", у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти слід розуміти метод отримання наукового знання та вчення про систему принципів та методик ефективної педагогічної рефлексії, за допомогою яких у процесі теоретичного та емпіричного дослідження перевіряються достовірність і надійність вихідних теоретичних уявлень про формування та розвиток особистості майбутнього фахівця-лідера у закладах вищої освіти України.
  • Ескіз
    Документ
    Формування креативності майбутніх психологів у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Романовська, Олена Олександрівна
    Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як формування креативності майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. Розглянуто суть понять "креативність", "креативність психолога", запропонована методика її формування у студентів-психологів під час навчання при вивченні дисциплін психолого-педагогічного циклу; ефективність методики доведена експериментальним шляхом.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні основи сучасної біографістики як складова дослідження гуманітарно-технічної еліти
    (НТУ "ХПІ", 2017) Вовк, О. І.
    У статті висвітлено історію становлення й розвитку біографічного жанру. Установлено, що протягом тривалого періоду свого існування біографія ніколи не зникала з поля зору як авторів, так і читачів. Особливий підйом інтересу до біографічного жанру розпочався на початку ХХ ст. і триває до сьогоднішнього дня. Схарактеризовано нагальні теоретико-методологічні питання, що нині постають перед біографістикою.
  • Ескіз
    Документ
    Особенности организации учебного дискурса в рамках международного проекта "English for Academics"
    (НТУ "ХПИ", 2016) Томилин, А. М.
    В первой части статьи рассматриваются исторические изменения, произошедшие в области методики преподавания английского языка как иностранного за несколько последних десятилетий. Представлен анализ становления некоторых направлений в методике: английского для специальных целей и английского для академических целей, а также их роль в возникновении новейшего направления – английского для профессорско-преподавательского состава. В практической части статьи проведено обобщение опыта разработки и построения практического курса English for Academics, проведенного на базе Национального Технического Университета "Харьковский Политехнический Институт" по материалам и методическим рекомендациям, предоставленным Британским Советом.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз художньо-педагогічної освіти на тлі розвитку соцреалізму
    (НТУ "ХПІ", 2016) Паньок, Т. В.
    У статті аналізуються процеси формування й розвитку соцреалізму в художньо-педагогічній освіті в Україні на тлі соціальних, політичних, історичних подій. В означений період затвердилися нові функції в системі мистецької освіти: ідеологічні, наукові, методичні. В рамках навчального процесу сформувалися головні принципи і вимоги до викладання соцреалізму. Доводиться, що вища художньо-педагогічна освіта продовжувала розвиватися в рамках науково-дослідних кафедр та аспірантури, де й викристалізовувалася ідея соцреалізму.
  • Ескіз
    Документ
    О методологической культуре современного педагога
    (НТУ "ХПИ", 2015) Омельченко, А. В.
    Методологическая культура является неотъемлемым компонентом профессионально-педагогической компетентности и предполагает наличие, а также использование преподавателем методологических знаний, методологических умений и навыков в педагогической деятельности. В данной статье рассмотрены сущность, структура и основные признаки методологической культуры педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні підходи до сучасних психолого-педагогічних досліджень особистості майбутніх працівників органів внутрішніх справ
    (НТУ "ХПІ", 2014) Черкашин, Андрій Іванович; Вайда, Т. С.
    Стаття присвячена визначенню поняття "методологія" у сучасних психолого педагогічних дослідженнях. Визначено, що методологія – це особливий напрямок знань про наукові знання, який містить аналіз чинників і основ наукового психолого-педагогічного пізнання.