Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Проблема психологічного захисту особистостей від терористичної загрози
    (НТУ "ХПІ", 2015) Фурманець, Борис Іванович; Сегеда, О. О.
    У статті викладено концептуальні, науково-теоретичні положення, основні особливості та механізми психологічного захисту особистості студента як майбутнього фахівця в умовах можливих терористичних загроз.
  • Ескіз
    Документ
    Самосвідомість як основа розвитку особистості студента
    (Класичний приватний університет, 2011) Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Канівець, Марина Вікторівна
    У статті показано роль самосвідомості як основи розвитку особистості студента. Виділено й розкрито зміст взаємопов’язаних компонентів самосвідомості, а саме: самопізнання, самооцінки, самоконтролю та самовдосконалення. Кінцевим продуктом розвитку самосвідомості є усвідомлення студентом своєї Я-концепції.
  • Ескіз
    Документ
    Состояние психической готовности в условиях соревновательной деятельности спортсмена-баскетболиста
    (НТУ "ХПИ", 2015) Панфилов, Юрий Иванович; Рочняк, Антон Юрьевич
    В статье рассмотрен процесс подготовки спортсмена к соревновательной деятельности через достижение его оптимального психического состояния посредством механизма саморегуляции. Процесс саморегуляции психических состояний рассматривается как двусторонний характер: устранение негативных для соревновательной деятельности психических состояний и достижение оптимального психического состояния. Авторы излагают показатели оптимального психического состояния спортсмена-баскетболиста. Сложность достижения оптимального психического состояния обуславливается несколькими моментами. В статье поддерживается 3-компонентная структура оптимального психического состояния. Вместе с тем, поскольку мы рассматриваем оптимальное психическое состояние в прикладном плане, с учетом особенностей игровой деятельности баскетболиста выдвигается идея необходимости уточнения его компонентов. В связи с этим предлагается физический, мыслительный и эмоциональный компоненты оптимального психического состояния спортсмена заменить соответственно на: деятельный, мыслительно-анализаторный и эмоционально-сотруднический.
  • Ескіз
    Документ
    Will formation as a necessary condition of a leader’s personality self-education in the learning process
    (НТУ "ХПИ", 2015) Romanovskyi, O. G.; Hren, L. M.
    The article deals with the problem of will and its formation in the process of training at college as a necessary condition of self-education of a leader’s personality. Interrelation of this process with motivation and the process of personality’s self-governance is shown. The role of self-control and personality qualities pertaining to it has been studied. It has been established that the more rationally the acts of self-control are distributed the larger number of energetic possibilities can be released to manifest a will-effort, and the more intensive it may become. A great attention is paid to personality’s self-education, its content, diagnostics, stimulation, and the role of pedagogic guidance.
  • Ескіз
    Документ
    Самоконтроль і самооцінка як складники навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін
    (НТУ "ХПІ", 2013) Агапова, Марина Олексіївна
    Виконано аналіз понять "самоконтроль" і "самооцінка" в педагогічних і психологічних дослідженнях. Охарактеризована актуальність формування у студентів інженерно-педагогічних спеціальностей здатності до самоконтролю і самооцінювання. Розглянуто функції педагогічних дисциплін в освітньому процесі інженерно-педагогічного вищого навчального закладу. Рекомендовано форми самоконтролю і самооцінки при вивченні педагогічних дисциплін, виокремлено компоненти умінь самоконтролю і умови його формування. Описано механізми формування адекватного самоконтролю і самооцінки майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін.