Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу(Уманський національний університет садівництва, 2022) Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що управління експортом і міжнародний маркетинг тісно пов'язані, але відрізняються. Управління експортом передбачає лише управління міжнародною торгівлею з країни перебування (експортера) до країни-гостя (імпортера). Це обмежується управлінням потоком товарів або послуг. У той час як міжнародний маркетинг - це всеосяжний і інтегрований термін, який також охоплює експорт продукції.Публікація Розвиток теорії вартісного управління стейкхолдерами підприємства в зарубіжних дослідженнях(Сумський державний університет, 2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Матросова, Вікторія ОлександрівнаУ статті доведено, що актуальним напрямком ефективного управління підприємством є використання менеджментом мережевої концепції організації виробничо-комерційної діяльності, в основі якої лежить теорія стейкхолдерів. Цей напрямок наукових досліджень широко обговорюється в зарубіжних економічних виданнях, де вже накопичилася значна кількість інноваційних розробок та пропозицій. Для вітчизняних промислових підприємств є надзвичайно важливим дослідження, узагальнення та використання зарубіжного досвіду в сфері стейкхолдерівської теорії.Публікація Економічна сутність понять "світова економіка", "світове господарство" та "міжнародні економічні відносини"(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Косенко, Олександра ПетрівнаДоведено, що від понять "світова економіка" – "світове господарство" слід відрізняти поняття "міжнародна економіка", під якою мається на увазі не сама світова економіка в динаміці свого розвитку, а теорія економічного розвитку міждержавної економіки (економікс).Публікація Сертифікація міжнародних систем якості(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2021) Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій МиколайовичДоведено, що в умовах переходу України до відкритої ринкової економіки боротьба за споживача на внутрішньому і зовнішньому ринках вимагає створення та виробництва справді конкурентоспроможних товарів. У цьому зв'язку виникає проблема пошуку економічно раціональних рівнів якості товарів і витрат на їхнє досягнення.Публікація Інвестиційна привабливість підприємства як інтегральна характеристика підприємства на міжнародному ринку(Львівський національний аграрний університет, 2021) Косенко, Олександра Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Матросова, Вікторія ОлександрівнаВ дослідженні зроблено спробу узагальнити сучасне розуміння інвестиційної діяльності, визначити, яку саме стратегічну місію має виконувати інвестиційний розвиток у перехідній економіці, охарактеризувати сучасне становище інвестиційного розвитку в Україні, передумови та перешкоди його радикальної активізації, запропонувати безпосередні важелі досягнення необхідного ґатунку інвестиційного розвитку на засадах визначенні та використанні показників інвестиційної привабливості підприємств.Публікація Сучасні підходи до оцінки персоналу з урахуванням закордонного досвіду(Київський національний університет культури і мистецтв, 2021) Косенко, Олександра Петрівна; Кобєлєв, Валерій МиколайовичПропонується визначати процедуру атестації як спеціальну комплексну оцінку сильних і слабких сторін працівників (знань, навиків, умінь, рис характеру), рівня їх відповідності вимогам посади, діяльності та їх результативності.Публікація Маркетингові моделі комерціалізації результатів інноваційної діяльності(Херсонський державний аграрний університет, 2020) Косенко, Андрій Васильович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Маслак, Марія ВолодимирівнаДоведено, що перед описом системи управління комерціалізації, слід визначитись з місцем процесів комерціалізації та трансферту в здійсненні інноваційної діяльності та їх співвідношенням один до одного. Процес трансферу є складовою процесу комерціалізації так як здійснює передачу об'єкта до споживача і тим самим завершує процес комерціалізації результатом - фактом купівлі-продажу.Документ Дослідження та аналіз проблемно-орієнтованих оцінок ефективності технологічних інновацій(НТУ "ХПИ", 2006) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Кобєлєв, Валерій МиколайовичПроведено аналітичне дослідження існуючих методів визначення економічного ефекту від створення і впровадження нових технологічних процесів і нових продуктів. Особливу увагу в статті приділено дослідженню недоліків існуючої методичної бази та вироблення наукових рекомендацій по її вдосконаленню.Публікація Організація виробництва(НТУ "ХПІ", 2016) Яковлєв, Анатолій Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Глухова, Світлана Вячеславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Літвиненко, Марія Владиславна; Шутько, Людмила Борисівна; Власова, Галина Іванівна; Філіпов, Валерій Павлович; Літвінова, Юлія СергіївнаПідручник містить теоретичні та практичні засади щодо організації промислового виробництва, починаючи з організації інноваційних процесів, розробки нової техніки і закінчуючи маркетингом і збутом продукції. Надає цілісне системне уявлення про весь цикл робіт з організації виробництва, управління цим процесом та взаємозв'язок між окремими його складовими. Призначено для студентів технічних та економічних спеціальностей усіх форм навчання.