Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Сучасні тенденції в рекламі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Климентова, М. В.Публікація Теоретичне обґрунтування ролі маркетингового менеджменту як основного інструмента сучасного бізнес–середовища(Національний фармацевтичний університет, 2018) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Лучна, Єлізавета ОлексіївнаВ статті розглянуто ретроспективне формування загальних положень маркетингового менеджменту. Визначено, що сьогодні маркетинговий менеджмент виступає як програмно-цільовий механізм взаємодії функцій маркетингу і менеджменту та є основним інструментом сучасного управління бізнес – середовищем. Деталізовано ключові складові маркетинг – менеджменту, до яких віднесено системність, цілеспрямованість та багатогранність. Обґрунтовано основні методи оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства на основі реалізації аналітичної функції маркетингу як складової системи маркетинг – менеджменту.Публікація Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління(Національний фармацевтичний університет, 2017) Літвиненко, Марія Владиславна; Тарасенко, С. М.Публікація Ланцюг створення вартості М. Портера у визначенні конкурентних переваг промислового підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєва, Анна ВалеріївнаПублікація Втрачені маркетингові можливості підприємства на виставці: причини та об'єктивні обставини(2019) Кучіна, Світлана Едуардівна; Ладигін, Сергій АндрійовичОрганізатори виставки безумовно націлені на то, щоб створити для учасників виставці найбільш сприятливі умови. Однак, деякі експоненти не використовують у повній мірі ці можливості. Причини та обставини, які заважають отримати експонентам найкращі результати висвітлені у цій статтіПублікація Брендінг у маркетинговій діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Грабовенко, Є. В.; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Інноваційні технології в рекламі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Климентова, Марія Віталіївна; Анічкіна, Ірина ОлександрівнаВ статті розглянуті інноваційні рекламні технології з позиції їх функціональності і поширення в рекламній практиці. Відзначається, що традиційні рекламні форми вже перестали виконувати покладені на них функції, а отже потребують оновлення. Рекламою, розміщеної на традиційних рекламних носіях, сьогодні досить складно здивувати потенційного споживача, а іноді - неможливо. У дослідженні проведено огляд та аналіз інновації в галузі реклами. У статті розглянуті теоретичні основи поняття інноваційного маркетингу і маркетингу інновацій. Визначено, що інноваційний маркетинг в реламі виступає як маркетингова діяльність, яка направлена на розробку, впровадження та розповсюдження інновацій, що дозволить компаніям підвищити конкурентоспроможність, прибутковість а також сформувати і поліпшити ефективність продажів. Також відокремлено критерії оцінювання діяльності впровадження інновацій. У статті розглядаються типові проблеми в процесі розробки інновацій в рекламі, визначені роль і завдання маркетингу в інноваційному процесі. Розглянуто проблему традиційних рекламних методів впливу на кінцевого споживача. Наведено приклади сучасних розробок у сфері новітніх інноваційних технологій, що використовуються у системі маркетингових комунікацій. Зазначено доцільність використання інноваційних технологій для модернізації традиційних рекламних носіїв. У статті аналізуються актуальні аспекти розробки та впровадження інноваційних технологій, що впливають на впровадження рекламних заходів при виході підприємства на міжнародний ринок. Зроблено висновки про те, що для підприємств України, реалізація новітніх ідей та по будова правильних маркетингових стратегій повинні бути пріоритетними завданнями для досягнення комерційного успіху на національних ринках. Метою статті є дослідження та практичне застосування інноваційних технологій у сфері маркетингових комунікацій.Публікація Нативна реклама як елемент рекламної кампанії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Ібрагімов, Теймур НатіковичУ статті розглядаються питання, пов'язані з використанням нетрадиційних рекламних інструментів. Розвиток інформаційних технологій спричинив за собою створення нових видів реклами з огляду на зниження ефективності основних форматів інтернет-реклами, а саме банерної реклами. Робиться акцент на тому, що стандартна або традиційна реклама, особливо та яка розміщується в мережі Інтернет, втрачає свою популярність. Рекламодавці конкурують за увагу аудиторії через нові канали зв'язку. Робиться акцент, на тому, що сучасний споживач перестає сприймати рекламу в тому форматі, який був популярний ще 5-7 років тому. У споживача виникає так звана «рекламна сліпота». Банерна реклама стає непопулярною і втрачає свою ефективність з кожним днем. Основним трендом на рекламному ринку останніх років стає формат «нативної реклами», який активно застосовується на самих різних ресурсах: від розміщення її у вигляді інформаційних повідомлень в стрічках соціальних мереж до серйозних матеріалів медіа-видань. Нативна реклама досягла великих успіхів завдяки більш широкому використанню людьми цифрових засобів комунікації, таких як комп'ютери та смартфони. Велика частина сучасних рекламних компаній, особливо таких гігантів як Тhe Соcа-Cola Company, Red Bull GmbH, Nіке давно використовують формат нативної реклами в своїй практиці. Також в статті розглянуто витоки виникнення нативної реклами, досліджено визначення поняття нативна реклама. Нативна реклама є поняттям яке відомо вже давно, але своє визначення отримало лише в 2011 році на конференції «Online Media, Marketing, and Advertising Conference». Враховується, що нативна реклама органічно інтегрується в дизайн і контент веб-сторінки, соціальної мережі або мобільного додатку, не викликаючи у користувача ефекту «чужорідного». Розглядаються причини її популярності, її основні ознаки та види. Докладно описані основні існуючі шість типів нативної реклами. Проведено аналіз позитивних і негативних сторін використання такого формату реклами, а також представлений прогноз розвитку даного формату реклами в майбутньому.Публікація Рівні ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаПублікація Вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаДосліджено вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства. Розглянуто зміст поняття "фінансовий результат", що займає центральне місце у системі управління та характеризує всі сторони фінансово-господарської діяльності підприємства. Фінансовий результат у формі прибутку виступає головною метою існування підприємства на ринку та одним з ключових показників, який визначає ефективність його діяльності. Перелічено функції фінансових результатів підприємства. Перелічено традиційні та нетрадиційні комунікації, що впливають на позитивний фінансовий результат діяльності підприємства. Запропоновано модель впливу маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства за рахунок складових комунікативного та економічного ефекту, що дозволяє відстежити вплив кожного заходу маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства в цілому. Маркетингові комунікаційні заходи призводять до комунікативного ефекту, який виражається у декількох напрямках: інформуванні цільової аудиторії; формуванні певної думки про підприємство та його продукцію; мобілізації споживачів та покупців на певні дії; підвищення рівня активної популярності підприємства; встановлення стійких позитивних асоціацій; збільшення лояльності споживачів і впізнавання бренду виробника. Позитивний комунікативний ефект веде до економічного ефекту: збільшення частки ринку; збільшення товарообігу; підвищення кількості замовлень; збільшення марочного капіталу. У свою чергу, складові економічного ефекту призводять до збільшення прибутку підприємства, що і забезпечує фінансовий результат його діяльності. Узагальнено критерії визначення ефекту від впровадження традиційних та нетрадиційних комунікаційних маркетингових заходів.