Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах
    (2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор Сергійович; Гудименко, Вячеслав Павлович
  • Ескіз
    Публікація
    Інструменти диджиталізації у побудові персоналізованих маркетингових стратегій через соціальні мережі
    (International Center of Scientific Research, 2024) Момотков, Ігор Сергійович; Мащенко, Марина Анатоліївна
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив сучасного управління цифровими технологіями на споживчий ринок
    (ГО "Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій", 2024) Кизлюк, Олександр Анатолійович
  • Ескіз
    Документ
    Зміни у маркетингу соціальних мереж в Україні в умовах воєнного стану
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2022) Гордієнко, В. О.; Степуріна, Світлана Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні технології маркетингових досліджень та рекламного бізнесу
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2021) Степуріна, Світлана Олександрівна; Ломовцева, В. К.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія та інструменти інтернет-маркетингу
    (Barca Academy Publishing, 2023) Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор Сергійович
  • Ескіз
    Публікація
    Елементи маркетингової інфраструктури в діяльності підприємства
    (Одеський національний економічний університет, 2023) Гузь, Остап Богданович; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Публікація
    Сутність та особливості мерчандайзингу
    (Одеський національний економічний університет, 2023) Чернов, Олександр Олександрович; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Ціноутворення"
    (2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович; Самусь, Павло Олегович
    У сучасних ринкових умовах результативність діяльності підприємства залежить від багатьох факторів, а комплекс маркетингу відіграє важливу роль у досягненні цілей і стратегії підприємства. Одним з ключових елементів маркетингу є ціни, які використовуються для задоволення потреб цільового ринку та досягнення поставлених цілей. Останнім часом значення цін зросло через різке підвищення цін на енергоносії, світову інфляцію, фінансову кризу, загострення конкуренції та інші фактори, що впливають на підприємства. Це призводить до постійного аналізу цін та їх коригування. Однак, для ефективного управління цінами необхідні глибокі знання про процес ціноутворення, систему цін, чинники, що впливають на ціни, а також методики ціноутворення в системі маркетингу, стратегії ціноутворення та регулювання цін. Саме для набуття таких знань і навичок студенти вивчають навчальну дисципліну «Ціноутворення». Мета цієї дисципліни полягає в формуванні теоретичних знань і практичних навичок щодо розроблення та реалізації маркетингової цінової політики на підприємствах, встановлення обґрунтованих цін на нові та традиційні товари і послуги. Вона спрямована на розвиток у студентів умінь та спроможностей застосовувати отримані знання в конкретних ринкових умовах та нових ситуаціях. У процесі вивчення навчальної дисципліни студенти мають можливість поглибити та систематизувати знання, отримані на попередніх етапах, таких як лекції, самостійні заняття та консультації. Практичні заняття сприяють контролю та конкретизації засвоєння теоретичних положень. Підготовка до практичних занять включає ознайомлення з матеріалами презентацій, конспектів лекцій та рекомендованої літератури.