Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності ВНЗ
    (Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2023) Петрухнов, Олексій Валерійович; Шапран, Євген Миколайович
    У роботі розглядаються проблеми застосування брендингу у вищих навчальних закладах. Запропоновано етапи формування бренду ВНЗ. У результаті сформовано стратегічний успіх ВНЗ при використанні брендингу.
  • Ескіз
    Документ
    Nonfoods merchendising: essential oils and perfumes
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Garnyk, Liudmyla Petrivna; Shvetz, A. D.
  • Ескіз
    Публікація
    Developing methods for forming brand strategy of higher educational institution
    (Agenda Publishing House, 2017) Степуріна, Світлана Олександрівна; Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович
    Статтю присвячено розробці та застосуванню методичних засобів щодо формування стратегії розвитку бренду ВНЗ, на підставі методів економетричного моделювання та кластерного аналізу, що дає змогу виявити найбільш впливові фактори формування лояльності споживачів освітніх послуг ВНЗ.