Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові бізнес-процеси як запорука сталого розвитку промислового підприємства
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Поліна Олександрівна
    Доведено, що маркетингові бізнес процеси промислового підприємства включають в себе дві складові своєї діяльності: аналіз цільового ринку промислового підприємства та заходи по його формуванню; управління відносинами зі споживачами на базових положеннях маркетингової програми.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток маркетингу в інформаційному суспільстві
    (Український державний хіміко-технологічний університет, 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Є. А.; Косенко, Софія Андріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив діджиталізації на мережевий бізнес: нові можливості та виклики у забезпеченні якості продукції
    (2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Роль соціальних мереж у формуванні іміджу та репутації бренду
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра Петрівна
    Визначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.
  • Ескіз
    Публікація
    Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг в соціальних мережах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що маркетинг в соціальних мережах надає брендам можливість будувати активні спільноти, залучати увагу і створювати стійкі dзаємовідносини з клієнтами. Він є ефективним інструментом для розвитку бізнесу в цифровій епохи, але вимагає системного підходу, творчості та постійного вдосконалення
  • Ескіз
    Публікація
    Складові програми маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять та виконання індивідуального завдання з навчальної дисципліни "Соціально-етичний маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна
    Цілями дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є формування у здобувачів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері маркетингу, набуття відповідних компетенцій впровадження та використання маркетингу в підприємствах з соціально-етичного аспекту. Завданнями вивчення дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є засвоєння і закріплення отриманих теоретичних знань і здобуття навичок ухвалення рішень по всіх аспектах комерційної діяльності фірм. Предметом дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є вивчення теорії, методики та практики управління соціально-етичним маркетингом на ринку споживчих товарів, товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики, політики в області персоналу в комплексі маркетингу підприємств, та сфери торгівлі.
  • Ескіз
    Публікація
    Інфлюенсер-маркетинг як інструмент впливу на аудиторію
    (WSEH, 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Коваленко, О. В.