Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження термінів виконання інноваційних проектів
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2018) Перерва, Петро Григорович; Гладенко, Іван Васильович; Назаренко, Станіслав Миколайович
    Досить цікавим є аналіз структури загального терміну виконання проекту, а також аналіз відповідності планових та фактичних термінів виконання окремих етапів (стадій) інноваційного проекту. Проведені дослідження показують, що частіше всього початкові стадії інноваційного проекту виконуються повільніше, з часом при переходу до центральних та заключних стадій проекту темпи його виконання зростають.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
    (Університетська книга, 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.
    У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування збалансованої системи показників антикризових заходів по стабілізації роботи промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2010) Перерва, Петро Григорович; Товажнянський, Вячеслав Леонідович
    Розроблено і досліджено систему антикризових заходів, які забезпечують проблемним підприємствам стабілізацію і стійкий розвиток, та розроблено експертно-кластерний підхід до ранжування як самих заходів, так і характерних напрямів антикризової діяльності, в які вони входять.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний потенціал реструктуризації підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Перерва, Петро Григорович; Товажнянський, Вячеслав Леонідович; Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Авторами доведено, що реструктуризацію підприємства можна визначити як процес взаємозв’язаних змін в структурі активів, пасивів і (або) функцій підприємства, направлений на подолання (запобігання) кризи в розвитку підприємства забезпечення його платоспроможності, стійкої довгострокової діяльності, реалізацію нових потенційних можливостей прибуткового зростання.
  • Ескіз
    Публікація
    Підвищення конкурентоспроможності машинобудівних підприємств на засадах синергетичного бенчмаркінгу
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Досліджено доцільність упровадження в управлінську практику стратегічного маркетингового підходу для формування і розвитку конкурентних переваг на основі порівняльних динамічних характеристик підприємства, які забезпечують його конкурентостійкість та конкурентогнучкість. Визначено та обґрунтовано основні причини, які гальмують більше поширення та використання бенчмаркінгу в промислово розвинених країнах і в країнах пострадянського простору. Проведено детальний аналіз виявлених причин та розроблено науково-методичні пропозиції щодо зменшення реального впливу виявлених факторів на поширення та використання принципів бенчмаркінгу в практиці виробничо-підприємницької діяльності українських промислових підприємств. Запропоновано ввести в науковий обіг нову концепцію бенчмаркінгу – конкурентно-синергетичний бенчмаркінг, використання якого передбачає отримання не тільки нових або посилення наявних конкурентних переваг підприємства, а і певною мірою впливає на послаблення конкурентних позицій виробників аналогічної продукції, що передбачає наявність синергетичного ефекту.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток організаційного механізму комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності на основі функціонального підходу
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2009) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович
    The mechanism of commercialization of intellectual innovations, which include an economic constituent (the determination of intellectual property objects' cost), and also organizational constituent – forming of the organizational forms of commercialization with the use of process and functional approaches – are worked out.
  • Ескіз
    Публікація
    Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг
    (Сумський державний університет, 2011) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна
    Розглянуто сутність конкурентно-синергетичного бенчмаркінгу. Розроблено класифікацію видів синергетичного ефекту. Визначено джерела виникнення синергетичного ефекту при проведенні бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропоновані методичні засади визначення синергетичного ефекту при формуванні конкурентних переваг.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток методів аналізу фактичного стану конкурентних переваг підприємства
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2011) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна
    Наведено результати оцінки та аналізу конкурентних переваг підприємств з виробництва побутових насосів. Розроблено методичний підхід до аналізу рівня конкурентної переваги з використанням трьох оцінок: еталонне значення, мінімальне значення ефективної дії переваги на цільовому ринку, мінімальне значення практичної дії конкурентної переваги, менше якого перевага втрачає своє значення. Виділено три основні напрями: підвищення ефективності операційної діяльності; покращення інноваційної діяльності; вдосконалення стратегічного планування.
  • Ескіз
    Публікація
    Моделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгу
    (Луцький національний технічний університет, 2012) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна
    У статті розглядаються питання формування стратегічної політики маркетингу в галузі створення та використання конкурентних переваг машинобудівного підприємства на засадах бенчмаркінгу. Розроблено механізм проведення бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропонована нова концепція бенчмаркінгу конкурентно-синергетичний бенчмаркінг.