Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Публікація
    Управління інноваційною діяльністю: магістерський курс
    (НТУ "ХПІ", 2011) Перерва, Петро Григорович; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Маслак, Ольга Іванівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Ларка, Микола Іванович; Солощук, Михайло Миколайович; Майборода, Олег Володимирович; Кучин, Сергій Павлович; Райко, Діана Валеріївна; Сухомлін, Лідія Євтихіївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Віхляєва, Світлана Іванівна; Смоляр, Любов Гаврилівна; Бояринова, Катерина Олександрівна; Кам'янська, Ольга Вікторівна; Дьомін, Олег Олексійович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Кучинський, Володимир Анатолійович; Гусаковська, Тетяна Олександрівна; Зайцев, Юрій Іванович
    У підручнику розглядаються найважливіші дисципліни магістерського курсу, які є нормативними при підготовці фахівців зі спеціальностей «Менеджмент інноваційної діяльності» та «Управління інноваційною діяльністю». Розглядаються структура, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, механізм і специфіка створення та комерціалізації інновацій. Детально розглянуті всі теми відповідної типової навчальної дисципліни, а також висвітлено ряд додаткових питань та напрямків. Підручник підготовлено в двох частинах і розраховано на студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників, а також усіх, хто займається або цікавиться проблемами інноваційної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Моделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії
    (ВТД "Університетська книга", 2013) Райко, Діана Валеріївна
    Розроблено комплекс економіко-математичних моделей до формування складу системи «споживач – підприємство – партнер» та ефекту від її функціонування, а також здійснено формування бюджету інформаційної взаємодії, яка дозволяє підприємствам здійснювати моделювання зв’язків у системі «споживач - підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутку, який у подальшому використовується для здійснення інформаційної взаємодії.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства
    (Національний університет харчових технологій, 2011) Райко, Діана Валеріївна
    Дістало подальшого розвитку пропозиції з організаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства за допомогою розробленої організаційної структури департаменту маркетингу для крупного машинобудівного підприємства, до складу якого включено три відділи: маркетингового дослідження, розвитку бізнесу, комунікацій. Основою організаційного забезпечення є система показників оцінки ефективності діяльності департаменту маркетингу, що побудована за двома рівнями: оцінки ефективності його розвитку в цілому та результативності роботи кожного з відділів департаменту.
  • Ескіз
    Публікація
    Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства
    (ДД "Папірус", 2010) Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічний підхід до оцінювання привабливості партнерів
    (Національний університет харчових технологій, 2009) Райко, Діана Валеріївна
    Наведено своє визначення, відмінністю якого є те, що привабливість у контексті маркетингу - це властивість підприємства–партнера задовольняти інтереси підприємства–виробника в процесі співпраці щодо випуску продукції або надання послуг, тому привабливість партнера слід розглядати за такими аспектами: ресурсним й організаційно-управлінським. Розроблено методичний підхід до оцінки привабливості партнера, який охоплює методику визначення інтегральної оцінки складових показників за ресурсним аспектом шляхом експертного опитування та методику визначення складових показників організаційно-управлінського напряму.
  • Ескіз
    Публікація
    Генезіс поняття привабливості партнерів
    (Прикарпатський національний університет, 2009) Райко, Діана Валеріївна
    Проведено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття привабливості партнерів; наведено своє визначення, відмінністю якого є те, що привабливість у контексті маркетингу - це властивість підприємства–партнера задовольняти інтереси підприємства-виробника в процесі співпраці щодо випуску продукції або надання послуг.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми та шляхи визначення привабливості партнерів в контексті маркетингу
    (Національний університет харчових технологій, 2009) Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу
    (Таврійський національний університет, 2009) Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств
    (Таврійський національний університет, 2009) Райко, Діана Валеріївна