Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив діджиталізації на мережевий бізнес: нові можливості та виклики у забезпеченні якості продукції
    (2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Роль соціальних мереж у формуванні іміджу та репутації бренду
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра Петрівна
    Визначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.
  • Ескіз
    Публікація
    Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг в соціальних мережах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що маркетинг в соціальних мережах надає брендам можливість будувати активні спільноти, залучати увагу і створювати стійкі dзаємовідносини з клієнтами. Він є ефективним інструментом для розвитку бізнесу в цифровій епохи, але вимагає системного підходу, творчості та постійного вдосконалення
  • Ескіз
    Публікація
    Складові програми маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять та виконання індивідуального завдання з навчальної дисципліни "Соціально-етичний маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна
    Цілями дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є формування у здобувачів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері маркетингу, набуття відповідних компетенцій впровадження та використання маркетингу в підприємствах з соціально-етичного аспекту. Завданнями вивчення дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є засвоєння і закріплення отриманих теоретичних знань і здобуття навичок ухвалення рішень по всіх аспектах комерційної діяльності фірм. Предметом дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є вивчення теорії, методики та практики управління соціально-етичним маркетингом на ринку споживчих товарів, товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики, політики в області персоналу в комплексі маркетингу підприємств, та сфери торгівлі.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія Вадимівна
    У навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості сегментування промислового ринку
    (НТУ "ХПІ", 2010) Косенко, Олександра Петрівна
    В роботі розглядаються напрямки поліпшення організації макро- і мікросегментування промислового ринку з метою визначення цільового сегменту та вірної позиції у плануванні конкурентної боротьби.