Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 170
  • Ескіз
    Документ
    Модифікований спрощений алгоритм методу групового врахування аргументів в імітаційному моделюванні процесами
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", 2021) Равська, Наталія Сергіївна; Корбут, Євген Валентинович; Івановський, Олексій Анатолійович; Родин, Р. П.; Парненко, Валерія Сергіївна; Заковоротний, Олександр Юрійович; Клочко, Олександр Олександрович; Сапон, Сергій Петрович; Loroch, Rolahd
    Існує багато видів и методів імітаційного моделювання, але серед них особливої уваги заслуговують методи засновані на теорії евристичної самоорганізації. Всі алгоритми методу групового врахування аргументів (МГВА) характеризуються структурною спільністю на принципі самоорганізації, які потребують незначних вимог до апріорної інформації, щоб здійснити перебір безкінечно великої кількості варіантів. Перевагою алгоритму методу групового врахування аргументів в порівнянні з іншими алгоритмами цього класу є наявність можливостей розширення вектора вихідних даних та апарату для усунення колінеарності - прийому ортогоналізації. МГВА складається з двох блоків: попередньої обробки спостережень з врахуванням системи вибраних опорних функцій та розрахунку претендентів селекції. В результаті роботи алгоритму одержують моделі здатні управляти процесом з врахуванням явищ, що супроводжують певний процес. Враховуючи спільність основних положень теорії самоорганізації штучних нейронних мереж та МГВА, до змінних мережі додаймо модель в якості змінної Z. В результаті одержимо нейронну мережу, яка описує фізичні явища, що супроводжують процес. Це дозволить значно підвищити ефективність та точність управління процесом.
  • Ескіз
    Документ
    Енерго-, ресурсозберігаюча інтегрована технологія карбонізації у виробництві соди
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Каратєєва, О. В.; Панасенко, Володимир Олексійович; Ведь, Валерій Євгенович
  • Ескіз
    Публікація
    Моделі оцінки та аналізу ефективності бізнес-процесів продуктової компанії
    (Національний авіаційний університет, 2024) Чернова, Наталя Леонідівна; Гузь, Остап Богданович; Момотков, Ігор Сергійович; Волкодав, Владислав Юрійович
    В роботі запропоновано алгоритм оцінки та аналізу ефективності бізнес-процесів продуктової компанії, який містить наступні основні етапи: оцінка кількісних параметрів бізнес-процесу; побудова моделі залежності результатів бізнес-процесу від ресурсних показників; оцінка показників ефективності управління бізнес-процесом; оцінка синергетичного ефекту від реалізації дочірніх бізнес-процесів. Алгоритм апробовано на вихідних даних продуктової компанії на прикладі групи базових бізнес-процесів, для кожного з яких визначено ієрархію дочірніх процесів. Запропонований алгоритм є досить універсальним та може використовуватися як складова частина системи стратегічного управління продуктової компанії.
  • Ескіз
    Документ
    Разработка алгоритма и программная реализация метода деформированного многогранника для оптимизации функции многих переменных
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Сотникова, В. В.; Северин, Валерий Петрович
  • Ескіз
    Документ
    Разработка программного обеспечения для анализа решений NP-полных задач
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ивченко, А. В.; Марченко, Наталья Андреевна
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм керування нахилу кузова та рекуперації коливань швидкісного електропоїзду з електромеханічним амортизатором
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Озулу, Антон Борисович
    Стаття розглядає алгоритм керування нахилом кузова та рекуперації коливань швидкісного електропоїзду з електромеханічним амортизатором. Висунута основна проблематика існуючих систем нахилу кузова, які використовують гідравлічні, пневматичні та інші системи. Представлена схема розміщення електромеханічних амортизаторів у складі ходової частини швидкісного електропоїзду. Запропоновано оптимальний алгоритм виміру та розрахунку кута нахилу кузова. Побудовано схему алгоритму для виконання роботи з нахилу кузова та рекуперації коливань.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка ансамблевого методу ідентифікації стану комп'ютерної системи на основі бегінгу
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Гавриленко, Світлана Юріївна; Кулік, О. О.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення впливу коливань твелів на напружено-деформований стан у трубній дошці
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Бреславський, Дмитро Васильович; Паламарчук, П. І.
  • Ескіз
    Документ
    Використання моделей нечіткої логіки Мамдані та Сугено для моделювання процесів вимірювання якості
    (ФОП Мезіна В., 2017) Дроздова, Тетяна Василівна; Кондрашов, Сергій Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель та алгоритм оптимізації за масою трансмісії гусеничного транспортера-тягача МТ-ЛБ
    (ОЛДІ-ПЛЮС, 2020) Андрієнко, Сергій Володимирович; Устиненко, Олександр Віталійович; Бондаренко, Олексій Вікторович; Клочков, Ілля Євгенович
    Розв’язання задачі оптимізації трансмісії легкого багатоцільового гусеничного транспортера-тягача МТ-ЛБ є перспективним напрямком досліджень, тому що дає змогу поліпшити масові характеристики машини, забезпечити навантажувальну здатність та довговічність трансмісії при модернізації. Побудовано математичну модель оптимізації трансмісії за масою, а саме: побудовано цільову функцію оптимізації трансмісії за масою, яка досить коректно враховує основні показники трансмісії; визначені змінні проектування, у якості яких обрані основні геометричні параметри зачеплень: модулі та числа зубців; сформовано систему обмежень на змінні проектування та запропоновано методику динамічного змінення обмежень на числа зубців коробки передач. Запропоновано послідовність перевірки обмежень, яка дозволить зменшити обсяг та час розрахунків для знаходження найкращого рішення. Розв'язання виконується на основі зондування простору параметрів, де у якості пробних точок в одиничному багатомірному кубі використовуються точки ЛПτ-послідовності. Також було розроблено прикладну методику та докладний алгоритм оптимального проектування трансмісії. Вони враховують конструктивні, технічні та технологічні особливості останньої, а також дають змогу підвищити точність розрахунків за рахунок керуванням похибками обчислень передавальних відношень та рівності міжосьових відстаней зачеплень коробки передач та додаткового редуктора трансмісії. Алгоритм має такі етапи: ввід вхідних даних; генерування зовнішньої ЛПτ-послідовності; перевірка відповідних обмежень; перевірка обмеження на міжосьові відстані; розрахунок для пробної точки передавальних відношень коробки передач; визначення граничних чисел зубців; генерування внутрішньої ЛПτ-послідовності; перевірка відповідних обмежень; пошук найкращого варіанта; збільшення точності розрахунків; уточнення параметрів; додаткові перевірочні розрахунки.