Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Педагогічне спілкування та риторика(ТОВ "Видавництво "Підручник НТУ "ХПІ", 2023) Середа, Наталія Вікторівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаМетою навчально-методичного посібника «Педагогічне спілкування та риторика» є надання студентам систематизованих знань із теоретичних засад педагогічної риторики та формування практичних вмінь у педагогічному спілкуванні. Предметом педагогічної риторики є найважливіша сфера професійної педагогічної діяльності – педагогічне спілкування, культура, етика та техніка мовлення, принципи ораторської майстерності, особливості публічного виступу, специфіка академічного та наукового мовлення. Призначений для магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» та для аспірантів усіх спеціальностей.Документ Аналіз результатів педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів(ООО "Евразийское Научное Содружество", 2017) Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаУ статті проаналізовано результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Після проведення експерименту студенти експериментальної групи показали значно більш високий рівень до професійної готовності, ніж студенти контрольної групи. Так, в експериментальній групі кількість студентів з високим рівнем сформованості готовності до професійної діяльності збільшилась майже в п’ять разів (11,3 % було в експериментальній групі, 52 % стало), у той же час показник контрольної групи змінився лише в 1,4 рази (було 24,7 %, стало - 34,4 %). Результати експерименту дозволили зробити висновок, що розроблені педагогічні умови значним чином впливають на рівень готовності майбутніх інженерів програмістів до професійної діяльності.Документ Впровадження методу проектів у вивчення "психофізології" майбутніми бакалаврами з психології(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Хавіна, Ірина Валер'ївнаУ статі розкриті переваги впровадження методу проектів у вивчення "Психофізіології" майбутніми бакалаврами з психології. Описано методику проведення методу проектів, її мету, завдання та вплив на професійну фахову підготовку майбутніх бакалаврів з психології.Документ Career(НТУ "ХПІ", 2013) Арутюнян, Ангеліна Овсепівна; Коляда, Вікторія Валеріївна; Землякова, Олена ОлександрівнаУ навчально-методичному посібнику подано текстовий матеріал за професійною тематикою та систему вправ для контролю та самоконтролю студентів. Цей матеріал відповідає напрямку підготовки студентів і допомагає формувати їх англомовні комунікативні вміння. Призначено для аудиторної та самостійної роботи студентів IV курсу факультету бізнесу та фінансів.Документ ICT vocabulary and grammar in use: self-study practice book(НТУ "ХПІ", 2018) Нетецька, Тетяна МиколаївнаУ навчальному посібнику надані тексти різноманітних функціональних стилів, основні граматичні правила, тести та довідник комп'ютерних термінів та абревіатур. Наведено завдання для оволодіння основними видами читання, граматичні коментарі, а також вправи для розвитку навичок усного та письмового мовлення. Посібник призначений для організації самостійної роботи студентів комп'ютерно-інформаційних спеціальностей.Документ English for Professional Purposes: Sociology(НТУ "ХПІ", 2014) Горошко, Олена Ігорівна; Рубцова, Вікторія Вікторівна; Комова, Галина Володимирівна; Дідович, Галина ІванівнаКурс забезпечує студентів текстовим матеріалом за професійною тематикою та різноманітними видами діяльності, які є націленими на розвиток таких навичок професійної комунікації, що знадобляться майбутнім спеціалістам на робочому місці. Призначено для аудиторної та самостійної роботи студентів 2-го курсу, що навчаються за спеціальністю "Соціологія".Документ Лексико-граматичний практикум з англійської мови для самостійної підготовки студентів економічних спеціальностей(2017) Комова, Галина Володимирівна; Гребінник, Ганна Юріївна; Рубцова, Вікторія Вікторівна; Дідович, Галина ІванівнаУ навчальному посібнику надано теоретичній матеріал та систему практичних завдань і тестів, що націлені на самостійне формування студентами сталих навичок побудови складних англійських синтаксичних моделей та подальший розвиток умінь продукування цих структур в письмовому академічному мовленні. Призначено для студентів економічних спеціальностей з рівнем підготовки В1-2.Документ Media Communication: English for Media Students(НТУ "ХПІ", 2014) Томілін, Олександр Михайлович; Саліонович, Людмила МиколаївнаThe text-book offers authentic texts on media communication and tasks based on them for students to gain professional knowledge and skills to be competitive in modern English-speaking media sphere. The text-book is recommended for Masters in Media Communication and Masters in Telecommunication Systems and Networks and Video, Audio and Cinematographic Equipment.Документ Інтелектуальна власність. Англійська мова професійного спілкування(НТУ "ХПІ", 2006) Комова, Галина Володимирівна; Кириленко, Лариса Григорівна; Науменко, Оксана Олександрівна; Соколинська, Олена ГеннадіївнаВ навчальному посібнику подано систему вправ для формування навчальних навичок та умінь, а також розвитку вмінь комунікативного читання в галузі захисту інтелектуальної власності. Призначено для студентів старших курсів вищих закладів освіти, які вивчають професійно-орієнтовану англійську мову.Документ English for Professional Purposes: Sociology(НТУ "ХПІ", 2011) Горошко, Олена Ігорівна; Рубцова, Вікторія Вікторівна; Комова, Галина Володимирівна; Дідович, Галина ІванівнаThe course provides students with specialist texts and various activities for developing professional communication skills that the future specialists will need in the workplace. The book is designed for both classroom and self-study and is addressed to 1st-year students of ESP majoring in Sociology