Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
31 результатів
Результати пошуку
Документ Ребрединг фірмового стилю меблевого підприємства з використанням 3D моделей(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Будник, Д. О.; Глібко, О. А.Публікація Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра ПетрівнаВизначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.Публікація Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим ВолодимировичПублікація Складові програми маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Вплив корпоративних кольорів на сприйняття бренду споживачами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ларка, Микола Іванович; Воліков, В. В.Публікація Аналіз результатів маркетингових досліджень товарної групи молочних виробів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Тарасенко, І. Ю.; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Поведінка споживачів на продовольчому ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Пчелянська, Г. О.Публікація Карта клієнтського шляху як процес взаємодії споживача з брендом(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кітченко, А. В.; Мірошник, Марія ВолодимирівнаДокумент Емоційний маркетинг в сучасному інтернет середовищі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Бочко, О. Ю.Документ Консьюмеризм як соціальний рух(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Тимченко, О. А.; Козлова, Олена Аркадіївна