Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7570
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kmmm
Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних" заснована в 2002 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", забезпечує підготовку бакалаврів і магістрів за проектно-орієнтованою освітньою програмою за напрямом науки про дані "DataScience".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 1 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 15 кандидатів наук: 10 – технічних, 4 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 3 співробітників мають звання професора, 9 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Практикум з курсу "Алгебра і геометрія". Аналітична геометрія(НТМТ, 2022) Сердюк, Ірина Василівна; Ахієзер, Олена Борисівна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Нікульченко, Артем Олександрович; Коломойська, Наталія Євгенівна; Стрельнікова, Анна ЮріївнаРозглянуто методи розв’язання й дослідження задач курсу «Алгебра і геометрія» з розділу «Векторна алгебра». Посібник містить достатню кількість теоретичного матеріалу, докладно розв’язано приклади, подано вправи для самостійної роботи. Призначено для студентів напрямів підготовки «Прикладна математика» та «Системний аналіз», інших технічних спеціальностей.Документ Практикум з курсу "Алгебра і геометрія". Векторна алгебра(НТМТ, 2022) Сердюк, Ірина Василівна; Ахієзер, Олена Борисівна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Нікульченко, Артем Олександрович; Стрельнікова, Анна ЮріївнаРозглянуто методи розв’язання й дослідження задач курсу «Алгебра і геометрія» з розділу «Векторна алгебра». Посібник містить достатню кількість теоретичного матеріалу, докладно розв’язано приклади, подано вправи для самостійної роботи. Призначено для студентів напрямів підготовки «Прикладна математика» та «Системний аналіз», інших технічних спеціальностей.Документ Практикум з курсу "Алгебра і геометрія". Визначники та матриці. Системи лінійних алгебраїчних рівнянь(НТМТ, 2022) Сердюк, Ірина Василівна; Ахієзер, Олена Борисівна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Нікульченко, Артем Олександрович; Стрельнікова, Анна ЮріївнаРозглянуто методи розв’язання й дослідження задач курсу «Алгебра і геометрія» з розділу «Визначники та матриці. Системи лінійних алгебраїчних рівнянь». Посібник містить достатню кількість теоретичного матеріалу, докладно розв’язано приклади, подано вправи для самостійної роботи. Призначено для студентів напрямів підготовки «Прикладна математика» та «Системний аналіз», інших технічних спеціальностей.Документ Використання Cloud технологій для розробки мобільного додатку KIP (KhPI in Phone)(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Безчастний, Олексій Максимович; Ковальов, Д. О.; Новікова, Д. А.; Нікульченко, Артем Олександрович; Дунаєвська, Ольга ІгорівнаДокумент Складання оптимального плану харчування для родини як задача лінійного багатокритеріального програмування(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Барбашева, К. Д.; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Іглін, Сергій Петрович; Копеліович, К. Д.; Омелаєнко, О. О.; Пікалова, В. В.; Ростовцева, Д. А.; Самохін, В. Д.; Токарєв, Д. В.Документ Аналіз впливу карантину та карантинних знижок на обсяг продажів в інтернет магазині(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Карпенко, А. М.; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Процай, Н. Т.Документ Використання методу рекурентних співвідношень для обчислення визначників N-го порядку(НТМТ, 2019) Сердюк, Ірина Василівна; Ахієзер, Олена Борисівна; Дунаєвська, Ольга ІгорівнаРозглянуто методи обчислення визначників які не входять до базової програми курсу лінійної алгебри. Більшість представленого матеріалу від носиться до завдань підвищеної складності. Містить достатню кількість теоретичного матеріалу, докладно розв'язано приклади, подано вправи для самостійної роботи з відповідями. Призначено для студентів напрямків підготовки "Прикладна математика" та "Комп'ютерні науки", інших технічних спеціальностей.Документ Теорія визначників. Методи обчислення визначників N-го порядку(НТМТ, 2019) Сердюк, Ірина Василівна; Ахієзер, Олена Борисівна; Дунаєвська, Ольга ІгорівнаРозглянуто методи обчислення визначників які не входять до базової програми курсу лінійної алгебри. Більшість представленого матеріалу відноситься до завдань підвищеної складності. Містить достатню кількість теоретичного матеріалу, докладно розв'язано приклади, подано вправи для самостійної роботи з відповідями. Призначено для студентів напрямків підготовки "Прикладна математика" та "Комп'ютерні науки", інших технічних спеціальностей.Документ Вища математика. Теорія функції комплексної змінної. Операційне числення (Практичний курс для студентів технічних спеціальностей заочної та дистанційної форм навчання)(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Любчик, Леонід Михайлович; Ахієзер, Олена Борисівна; Геляровська, Оксана Анатоліївна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Галуза, Олексій Анатолійович; Сердюк, Ірина ВасилівнаПосібник входить до серії "Вища математика. Практичний курс для студентів технічних спеціальностей заочної та дистанційної форм навчання" і є четвертою частиною сбірника. Містить мінімально необхідну кількість теорії та велику кількість розібраних зразків за темами "Теорія функції комплексної змінної", "Операційне числення", що відповідає особливостям самостійного навчання. Призначено для студентів технічних спеціальностей.Документ Методичні вказівки до індивідуальних завдань за темою "Ряди"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ахієзер, Олена Борисівна; Геляровська, Оксана Анатоліївна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Галуза, Олексій Анатолійович; Москалець, Наталя ВасилівнаПропоновані методичні вказівки містять приклади розв’язання типових задач і вправ, виконання яких сприяє засвоєнню фундаментальних понять вищої математики. Мінімально необхідна кількість теорії та велика кількість прикладів відповідає особливостям самостійного навчання. Досить дрібне розбиття на теми дозволяє використовувати його з різними навчальними програмами та при побудові індивідуальних траєкторій навчання.