Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7570
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kmmm
Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних" заснована в 2002 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", забезпечує підготовку бакалаврів і магістрів за проектно-орієнтованою освітньою програмою за напрямом науки про дані "DataScience".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 1 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 15 кандидатів наук: 10 – технічних, 4 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 3 співробітників мають звання професора, 9 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до виконання індивідуальних завдань з навчальної дисципліни "Вища математика"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Олексенко, Вячеслав Михайлович; Решетнікова, Світлана МиколаївнаКурс вищої математики відіграє важливу роль у підготовці майбутніх фахівців за спеціальністю 101 – «Технології захисту довкілля». Значне місце посідає самостійна робота студентів – діяльність студентів у процесі навчання, яка здійснюється під керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі. Вона розглядається в контексті самоосвіти, самовдосконалення, самоствердження, а тому розвиває спостережливість, ініціативність, стимулює творчий підхід до розв’язання задач. Одним з елементів самостійної роботи є виконання індивідуальних завдань студентами. Розроблені завдання систематизовані за основними темами навчальної програми. Для успішного їх розв’язання студентам радимо: 1). Ознайомитися з програмою курсу, списком рекомендованої літератури. 2). Вивчити матеріал за темами, запропонований у навчальних посібниках зі списку літератури. 3). Перейти до розв’язання задач. Запропоновані завдання можна з успіхом використовувати для контрольних робіт. Вони упорядковані так, щоб викладач міг застосувати їх за різних форм організації самостійної роботи студентів: індивідуальною, фронтальною, колективною, груповою. Номер варіанта визначається викладачем. Для студентів денної форми навчання варіант зручно встановити за числом, яке стоїть біля прізвища студента в журналі групи на момент видачі завдання.Документ Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання "Побудова математичних моделей динамічних систем та розв'язання задачі модального керування" з курсу "Теорія керування"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Дорофєєв, Юрій Іванович; Костюк, Ольга ВасилівнаМетою виконання розрахункового завдання є придбання студентами навичок побудови математичних моделей лінійних динамічних систем, перетворення моделей, дослідження їх часових і частотних характеристик, а також розв’язання задачі модального керування динамічними об'єктами. Побудова та дослідження моделей динамічних систем є необхідним етапом вирішення різноманітних задач аналізу і синтезу систем автоматичного керування.Документ Методичні вказівки до лабораторних занять з курсу "Нечіткі моделі та методи"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Дорофєєв, Юрій Іванович; Костюк, Ольга ВасилівнаМетою проведення лабораторних занять є вивчення етапів синтезу систем нечіткого логічного висновку для використання в різних предме-тних галузях. Моделювання нечітких систем є необхідною складовою розв‘язання задач з ненадійними і слабко формалізованими вихідними даними.Документ Методичні вказівки до лабораторних занять з дисципліни "Теорія керування"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Дорофєєв, Юрій Іванович; Костюк, Ольга Василівна; Любчик, Леонід МихайловичМетою виконання лабораторних робіт є побудова законів керування для лінійних динамічних систем з урахуванням заданих вимог керування. Моделювання лінійних динамічних систем у контурі керування є необхід-ним етапом розв’язання різноманітних завдань аналізу і синтезу систем керування.Документ Методичні вказівки до індивідуальних завдань за темою "Ряди"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ахієзер, Олена Борисівна; Геляровська, Оксана Анатоліївна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Галуза, Олексій Анатолійович; Москалець, Наталя ВасилівнаПропоновані методичні вказівки містять приклади розв’язання типових задач і вправ, виконання яких сприяє засвоєнню фундаментальних понять вищої математики. Мінімально необхідна кількість теорії та велика кількість прикладів відповідає особливостям самостійного навчання. Досить дрібне розбиття на теми дозволяє використовувати його з різними навчальними програмами та при побудові індивідуальних траєкторій навчання.Документ Методичні вказівки до індивідуальних завдань за темою "Криволінійні інтеграли"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ахієзер, Олена Борисівна; Геляровська, Оксана Анатоліївна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Галуза, Олексій Анатолійович; Москалець, Наталя ВасилівнаПропоновані методичні вказівки містять приклади розв’язання типових задач і вправ, виконання яких сприяє засвоєнню фундаментальних понять вищої математики. Мінімально необхідна кількість теорії та велика кількість прикладів відповідає особливостям самостійного навчання. Досить дрібне розбиття на теми дозволяє використовувати його з різними навчальними програмами та при побудові індивідуальних траєкторій навчання.Документ Методичні вказівки до індивідуальних завдань за темою "Подвійні інтеграли"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ахієзер, Олена Борисівна; Геляровська, Оксана Анатоліївна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Галуза, Олексій Анатолійович; Москалець, Наталя ВасилівнаПропоновані методичні вказівки містять приклади розв’язання типових задач і вправ, виконання яких сприяє засвоєнню фундаментальних понять вищої математики. Мінімально необхідна кількість теорії та велика кількість прикладів відповідає особливостям самостійного навчання. Досить дрібне розбиття на теми дозволяє використовувати його з різними навчальними програмами та при побудові індивідуальних траєкторій навчання.