Кафедра "Маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65016

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/marketing

Кафедр "Маркетинг" створена на основі кафедр "Економіка і маркетинг" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992) та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709) (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Маркетинг в НТУ "ХПІ" – це понад 25 років підготовки висококласних фахівців-маркетологів для усіх галузей економіки та сфер діяльності.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 13 кандидатів наук: 11 – економічних, 2 – технічних; 5 співробітників мають звання професора, 13 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 41
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання соціальних мереж в B2B-секторі
    (ТОВ "ДКС Центр", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, С. А.
    Конкурентна перевага є ключовим фактором для успіху в бізнесі B2B. Це дійсно важливо мати унікальність і відмінність від конкурентів, щоб привернути та утримати клієнтів. Цифрові інструменти можуть допомогти підвищити конкурентоспроможність, але важливо також розробляти стратегії, які дозволять виділитися серед інших у цьому ринковому сегменті. Якщо вебсайт не вирізняється, це може призвести до втрати клієнтів. Варто розглянути можливості для удосконалення та унікальності вебсайту, щоб забезпечити його привабливість для клієнтів. Для початку, важливо мати платформу електронної комерції, яка має спеціальні функції, призначені саме для підприємств та продавців B2B. Це допоможе ефективно задовольняти потреби аудиторії та конкурувати на ринку. Використання вебаналітики допоможе відстежувати та аналізувати поведінку відвідувачів на сайті, що дозволить покращити ефективність онлайн стратегії. Це допоможе залучати нових клієнтів та підтримувати вже існуючих партнерів. У статті досліджуються питання особливостей використання елементів цифрового маркетингу для В2В ринків, зокрема доцільність використання різних соціальних мереж. Авторами наведено алгоритм налагодження взаємодії між покупцем і продавцем, створення ефективної маркетингової B2B-стратегії та описано особливості використання SMM, з якими можуть стикаються підприємці під час діяльності на ринку В2В. Обґрунтовано актуальні тренди та інновації B2B-маркетингу, застосування яких можуть бути дуже корисними для підприємств у сфері В2В, які діють в умовах високої мінливості бізнес-середовища. Застосування цієї інформація може допомогти підприємствам підвищити ефективність їхнього інтернет-бізнесу, надаючи їм можливість адаптуватися до змін у швидкозмінному середовищі та приймати обґрунтовані рішення на основі даних.
  • Ескіз
    Публікація
    Інформаційні війни як маркетинговий інструмент в умовах цифровізації суспільства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
    Головна мета інформаційних війн полягає у маніпулюванні масами, впливі на суспільну та індивідуальну свідомість, дезорієнтації, дезінформації, послабленні переконань та залякуванні. Це може включати внесення шкідливих ідей, створення образу ворога, підкреслення могутності та забезпечення ринку збуту для власної економіки. Успішна інформаційна кампанія на оперативному рівні підтримує стратегічні цілі, утруднюючи конкурентам ухвалення ефективних рішень. Мета інформаційних атак полягає у створенні перешкод для конкурентів, щоб унеможливити їм діяти координовано та ефективно. Гармонізація дій на оперативному та стратегічному рівнях унеможливлює супротивника приймати рішення, які б сприяли досягненню власних цілей та заважали супротивнику досягати своїх. Затяжна інформаційна війна може бути шкідливою для всіх сторін, крім PR-менеджерів, журналістів і власників ЗМІ, які можуть скористатися цим для своїх цілей. Підприємство, яке стає об'єктом атаки, може витрачати значні кошти на відновлення своєї репутації, тоді як підприємство, що здійснює атаку, ризикує втратити контроль над ситуацією. Однак, досвідчений фахівець може використати інформаційну атаку для проведення успішної PR-кампанії, що в результаті може зміцнити імідж підприємства в очах громадськості. Важливо мати стратегію та план дій для вирішення конфліктних ситуацій та використання можливостей, які може надати інформаційна війна. У статті досліджено історичні передумови виникнення явища інформаційної війни та розглянуто різні наукові підходи до тлумачення цього поняття. Особлива увага приділена аналізу причин інформаційного протистояння та визначенню евристично-дуальної структури когнітивної теорії, яка вказує на те, що людина користується двома системами когнітивної обробки інформації. Також розглянуто роль PR служб у проведенні інформаційної війни, де ЗМІ виступають рушійною силою політики, змінюючи комунікативну динаміку між політичними діячами, працівниками PR служб та громадськістю. Це дозволяє краще зрозуміти сутність і вплив інформаційних процесів на сучасне суспільство та політичну сферу.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування маркетингових бізнес-процесів в сфері інноваційної діяльності
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Перерва, Поліна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що маркетингові бізнес-процеси являють собою систему взаємопов'язаних бізнес завдань, спрямованих на задоволення потреб споживачів та зміцнення конкурентних позицій підприємства. В загальному випадку бізнес-процеси традиційно поділяють на три групи: процеси управління, основні процеси та забезпечуючі процеси.
  • Ескіз
    Публікація
    Концептуальні напрямки соціально-орієнтованого маркетингу людського потенціалу людей з інвалідністю
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна
    Дана стаття покликана відповісти на питання шляхів використання відомих концептуальних маркетингових заходів щодо усунення бар’єрів різного роду в соціальній інтеграції осіб з особливими потребами. Стаття містить інформацію про поняття інклюзії та теорії, які її пояснюють в хронологічному порядку. Звідси видно. Як поняття інклюзії перейшло від виключно медичного висновку про пацієнта і турботу про нього з позиції медицини та лікування, через соціальні та психологічні теорії та практики до педагогічних. Освітніх, управлінських та, в кінцевому результаті, менеджерських та маркетингових теорій розвитку. Далі в статті наголошено на проблемах соціальної ізоляції людей з особливими потребами. І в цю групу людей, за західними теоріями, включені не лише особи з інвалідністю, а й особи, які потерпають від різних штучних бар’єрів щодо раси, статі, соціального походження, місця народження (місто, село), тимчасових життєвих труднощів, маргінальних груп тощо. Щоб врегулювати процеси соціальної інтеграції вказаних осіб, розглянуто європейське законодавство, яке спочатку декларативно, а згодом відносно кожної країни Європейського Союзу, сформувало критерії та концепції формування соціального інклюзивного простору. Це сталося ще в другій половині ХХ століття, але практично стало можливим втілитись у перших десятиліттях ХХІ століття. В роботі також окреслено принципи маркетингових підходів до формування бази соціального інклюзивного суспільства, вказано напрямки використання відомих маркетингових заходів, які доцільно застосовувати в різних комбінаціях щодо формування соціального інклюзивного простору. Дослідження побудоване з використанням як загальних, так і спеціальних методів. До загальних відносять опис і аналіз проблеми, її порівняння за часовими рамками та концептуальними підходами. Спеціальні методи, в які входять наочне відображення напрямків, їх структуризація та соціальне прогнозування, використані для розкриття теми дослідження. Поряд з ними також використані методи припущення, аналізу фактів.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові бізнес-процеси як запорука сталого розвитку промислового підприємства
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Поліна Олександрівна
    Доведено, що маркетингові бізнес процеси промислового підприємства включають в себе дві складові своєї діяльності: аналіз цільового ринку промислового підприємства та заходи по його формуванню; управління відносинами зі споживачами на базових положеннях маркетингової програми.
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасне управління економічними системами у контексті парадигми сталого розвитку
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив соціальних мереж на ухвалення рішень про покупку споживачами
    (ФОП Шпак В. Б., 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Формування маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації та інформатизації суспільства
    (2024) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Є. А.; Косенко, Софія Андріївна
    Цифровізація економіки - це сучасний етап розвитку науково-технічного прогресу, що включає в себе впровадження конкретних інновацій у реальну господарську практику. Цифрова трансформація дозволяє перетворити різноманітні активи у цифрову форму, що може забезпечити більшу доступність та зручність. Однак, існування цифрових аналогів може призвести до втрати унікальності та конкурентної переваги, оскільки цифрові копії можуть бути легко розповсюджені. Важливо розуміти, що формування цінності товару у цифровій економіці часто відбувається у нематеріальній сфері, де обмін інформацією та сама інформація можуть виступати як товари. У статті досліджено що інноваційна компонента маркетингу та присутність в інтернет-ресурсах є важливими складовими стратегій розвитку організації в сучасному цифровому світі. Інновації в маркетингу дозволяють привертати увагу споживачів, відмінювати себе від конкурентів та створювати цінність для клієнтів.Автори підкреслюють, що маркетингова стратегія повинна охоплювати всі аспекти діяльності компанії, включаючи аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, конкурентів та постачальників. Створення конкурентних переваг є ключовим елементом успішної маркетингової стратегії, особливо в умовах цифрової економіки. Розвиток цифрового маркетингу вимагає не лише вдосконалення інструментів маркетингу, але й підвищення рівня цифровізації населення та економіки загалом. Тільки враховуючи ці аспекти, компанії зможуть успішно адаптуватися до цифрового середовища та забезпечити свій конкурентний розвиток.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток маркетингу в інформаційному суспільстві
    (Український державний хіміко-технологічний університет, 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Є. А.; Косенко, Софія Андріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові інструменти для ефективного виходу на міжнародні ринки
    (ТОВ "ДКС Центр", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, Олег Олексійович
    Розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємств вимагає подальшого розвитку та вдосконалення маркетингових підходів за рахунок маркетингових інструментів. Вихід на міжнародний ринок — це великий крок для будь-якої компанії, але з правильним плануванням та стратегією він може стати джерелом нових можливостей та успіху. Актуальністю обраної теми дослідження є важливість зовнішньоекономічної діяльності для прогресу та розвитку економіки будь-якої країни. Зростання глобалізації та інтернаціоналізації світового господарства створює нові можливості для підприємств розширити свої ринки збуту та залучити нових клієнтів. В даній статті були розроблені конкретні рекомендацій щодо впровадження актуальних маркетингових стратегій, за рахунок маркетингових інструментів, які спрямовані на розширення зовнішньоекономічних зв'язків підприємства і виходу на міжнародні ринки. Автором були запропоновані важливі компоненти стратегії міжнародних ринків та виокремлені кроки, які складають основу плану міжнародного маркетингу. Також, як висновок, автор було рекомендовані найефективніші канали міжнародного маркетингу на 2024 рік.