Кафедра "Маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65016

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/marketing

Кафедр "Маркетинг" створена на основі кафедр "Економіка і маркетинг" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992) та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709) (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Маркетинг в НТУ "ХПІ" – це понад 25 років підготовки висококласних фахівців-маркетологів для усіх галузей економіки та сфер діяльності.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 13 кандидатів наук: 11 – економічних, 2 – технічних; 5 співробітників мають звання професора, 13 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 28
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості формування конкурентних переваг наукової продукції в ФРН
    (Сумський державний університет, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна
    В доповіді доведено, що головним елементом інноваційної політики в ФРН стала політика в галузі досліджень і освіти, діяльність якої полягала насамперед у проведенні передових наукових досліджень та підвищенні якості освіти з метою підвищення інноваційного потенціалу.
  • Ескіз
    Публікація
    Конкурентні переваги науково-технічної продукції як фактор сталого розвитку підприємства
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Перерва, Олександр Петрович
    Доведено, що реалізація інноваційної стратегії забезпечує досягнення конкретних конкурентних переваг, зміст яких детерміновано завданнями, поставленими під час формулювання інноваційної стратегії. Перелік можливих конкурентних переваг вельми великий – від нарощування репутаційного капіталу до підвищення екологічної стійкості функціонування підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Форми протидії недобросовісній конкуренції в міжнародному бізнес-плануванні
    (Інтерсервіс, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Олександр Петрович
    Доведено, що недобросовісна конкуренція у міжнародному бізнес-плануванні відноситься до ситуацій, коли компанії використовують неправомірні або неетичні методи для отримання переваги на ринку. При цьому представники компанії пропонують товари або послуги за непропорційно низькими цінами, які нижчі, ніж їх вартість, з метою витіснення конкурентів або заволодіння ринком. Займаються розповсюдженням неправдивої чи маніпульованої інформації про продукти чи послуги, щоб здати їх вигідніше для власного бізнесу або зіпсувати репутацію конкурентів.
  • Ескіз
    Публікація
    Теоретичні основи маркетингових ризиків
    (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Струк, Дмитро М.
  • Ескіз
    Публікація
    Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Самойлов, Олександр В.
  • Ескіз
    Публікація
    Світові тенденції розвитку рекламних комунікацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойлов, Олександр В.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Ризики рекламного бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Дмитро М.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Конкурентоспроможність інноваційної продукції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародна конкурентоспроможність: особливості визначення
    (Видавець Роман Козлов, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що при вивченні міжнародної конкурентоспроможності враховується динамічна і статична складова розгляду об'єктів конкурентоспроможності на різних рівнях, використовується системний підхід і пошук надійних моделей, що пояснюють причини добробуту країн в довгостроковій перспективі. Цей комплекс проблем певною мірою пояснює відсутність єдиної теорії міжнародної конкурентоспроможності та її методологічну неповноту, на яких наголошує більшість дослідників даної проблеми.
  • Ескіз
    Публікація
    Місце рекламного аудиту у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Романчик, Тетяна Володимирівна; Васильцова, Світлана Олександрівна