Кафедра "Маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65016

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/marketing

Кафедр "Маркетинг" створена на основі кафедр "Економіка і маркетинг" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992) та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709) (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Маркетинг в НТУ "ХПІ" – це понад 25 років підготовки висококласних фахівців-маркетологів для усіх галузей економіки та сфер діяльності.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 13 кандидатів наук: 11 – економічних, 2 – технічних; 5 співробітників мають звання професора, 13 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 37
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасне управління економічними системами у контексті парадигми сталого розвитку
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив соціальних мереж на ухвалення рішень про покупку споживачами
    (ФОП Шпак В. Б., 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток маркетингу в інформаційному суспільстві
    (Український державний хіміко-технологічний університет, 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Є. А.; Косенко, Софія Андріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Роль маркетингового менеджменту в забезпеченні стійкого росту підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, Олег Олексійович
  • Ескіз
    Публікація
    Складові програми маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність використання маркетингового інструменту "вебсайт" для промислових підприємств
    (Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2019) Пономаренко, Валерія Вадимівна; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетинговий менеджмент"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Заруба, Віктор Яковлевич
    В умовах переходу суспільства до інформаційної економіки зростає потреба у застосуванні маркетологами кількісних методів у своїй професійній діяльності. Використання математичних моделей і кількісних методів в управлінні маркетингом обумовлено тим, що вони дозволяють отримувати об’єктивно обґрунтовані результати аналізу ситуацій та рішень, які пропонується приймати. Практичні заняття з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» призначені для отримання здобувачами другого (магістр) рівня вищої освіти здатності обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Завдання, які виносяться на практичні заняття, орієнтовані на використання кількісних методів аналізу і оцінки маркетингових рішень, а розв’язання більшої частини завдань передбачає використання засобів MS Excel. Ураховуючи специфіку спрямованості практичних занять, запропоновано під час їх проведення застосування такої навчальної технології, як проведення міні-лекцій перед початком виконання здобувачами практичних завдань. Міні-лекції проводяться як частина практичних занять і передбачають викладення навчального матеріалу за короткий проміжок часу. У залежності від дидактичної мети та місця в логічній структурі навчального процесу міні-лекції можуть бути оглядовими або лекціями-інструктажами. Оглядова лекція проводиться з метою актуалізації у пам’яті здобувачів кола знань, пов’язаних із темою одного або декількох практичних занять. Відбір і структурування навчального матеріалу оглядової лекції забезпечує підготовку здобувачів до логічного та систематизованого усвідомлення мети та завдань кожного практичного заняття. Лекція-інструктаж, безпосередньо передує виконанню практичного заняття і проводиться з метою підготовки здобувачів до його виконання, розкриває зміст і послідовність поставлених завдань, теоретичний та прикладний аспекти її результатів. Методичні рекомендації до проведення практичних занять, які тут наведені, викладаються разом з методичними матеріалами до міні-лекцій. Усі вони згруповані у 3 розділи, які відповідають комплексним темам практичних занять, зазначеним у силабусі дисципліни «Маркетинговий менеджмент»: Аналіз і прогнозування попиту, Моделі оптимізації рішень на функціональному рівні, Поведінкові стратегії фірм на олігополістичних товарних ринках. Методичні рекомендації до проведення практичних занять здобувачі отримують на початку навчального семестру. До початку кожного практичного заняття здобувачі повинні ознайомитися зі змістом задач, які будуть на ньому розв’язуватися, та із методами (алгоритмами) їх розв’язання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки для організації самостійної роботи здобувачів з дисципліни "Проєктний менеджмент у маркетингу"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Васильцова, Світлана Олександрівна
    На сучасному етапі розвитку ринкового господарства у розвинених країнах використання проєктного менеджмента стало стандартом професійної діяльності ведення бізнесу. Вплив управління проєктами особливо помітний у зв’язку з розвитком інформаційних технологій. Сьогодні «світ проєктного менеджменту» поєднує національні і міжнародні організації – інвестиційні, промислові, консалтингові та інжинірингові фірми, органи влади. Проводяться конгреси і симпозіуми, видаються журнали, книги, підручники, створюється програмне забезпечення та ін. У процесі переходу України до ринкових умов господарювання зростає актуальність використання проєтного менеджмента, що потребує підготовки висококваліфікованих фахівців в цій галузі. Метою методичних вказівок для організації самостійної роботи здобувачів з дисципліни «Проєктний менеджмент у маркетингу» є формування у здобувачів здібностей до забезпечення: ефективного обґрунтування проєктних рішень та управління цією діяльністю на основі застосування специфічних методів та інструментів, що забезпечують досягнення цілей; комплексного аналізу показників та визначення шляхів їх оптимізації; узагальнення досвіду з управління проєктами з метою визначення методичних і практичних напрямів їх подальшої реалізації.
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингове ціноутворення"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Васильцова, Світлана Олександрівна
    Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» розроблено згідно освітньо-професійної програми зі спеціальності 075 «Маркетинг». Програма вивчення дисципліни передбачає набуття здобувачами освіти системних знань з теоретико-методичних підходів щодо ціноутворення маркетингової діяльності. Дисципліна "Маркетингове ціноутворення" пропонує студентам глибокий огляд ключових аспектів визначення цін на товари та послуги в сучасному бізнес-середовищі. Зокрема, вона вивчає стратегії маркетингового ціноутворення, методи аналізу ринкових умов, врахування конкурентного середовища та попиту споживачів. Здобувачі, отримують можливість розглядати різні моделі ціноутворення, вивчають вплив маркетингових стратегій на формування цінової політики компанії. При вивченні дисципліни студенти також знайомляться із сучасними підходами обґрунтування ціни та використанням аналітичних інструментів для оптимізації ціноутворення. Результатом успішного вивчення "Маркетингового ціноутворення" є отримання комплексних знань та навичок, які є важливим елементом стратегічного управління ціноутворенням у сучасному бізнесі. Мета та цілі дисципліни: розкриття стратегічного характеру ціноутворення та його роль у позиціонуванні товарів і послуг на ринку, а також вивчення різних підходів до визначення цін, включаючи методи аналізу конкурентоспроможності, вартісного підходу, та стратегії ціноутворення. Конспект лекцій містить 11 тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Проєктний менеджмент у маркетингу"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Васильцова, Світлана Олександрівна
    Конспект лекцій з дисципліни «Проєктний менеджмент у маркетингу» розроблено згідно освітньо-професійної програми зі спеціальності 075 «Маркетинг». Під час вивчення цієї дисципліни здобувачи будуть знайомитися з ключовими етапами життєвого циклу проєкту, включаючи стадії ініціювання, планування, виконання, контролю та завершення. Особлива увага приділятиметься розробленню маркетингового плану проєкту, визначенню його цілей, аудиторії та конкурентного середовища. Дисципліна також охоплює важливі аспекти проєктного менеджменту, в тому числі спілкування зі зацікавленими сторонами, формування команди проєкту та забезпечення ефективної комунікації всередині команди. Здобувачи також дізнаються про стратегії проектного менеджмента, що дозволить їм передбачити можливі проблеми та ризики в ході реалізації маркетингового проєкту та розробити план дій для їх уникнення або зменшення впливу. Мета дисципліни "Проєктний менеджмент у маркетингу" полягає у вивченні та засвоєнні принципів, методів та інструментів управління проєктами з орієнтацією на маркетинговий аспект. Основні цілі цієї дисципліни включають розуміння проєктного менеджменту, розвиток навичок управління маркетинговими проєктами, застосування методів маркетингового дослідження, ефективне використання маркетингових інструментів, управління комунікаціями та залученням сторін, аналіз та оцінка маркетингового успіху, розробка маркетингових стратегій, управління ризиками та невизначеністю, а також створення інновацій та креативних рішень для вирішення маркетингових викликів у проєктах. Дисципліна спрямована на підготовку здобувачів до ефективного використання знань та навичок у сфері проєктного менеджменту з урахуванням особливостей маркетингового середовища. Конспект лекцій містить 13 тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.